Dette er en diskussion om Jeg vil gerne QVGA eller VGA? i Windows Mobile Applications fora, en del af Windows Mobile kategori, har jeg set flere tråde på dette forum, endog meget mugne, men ingen steder kan jeg finde, at jeg ...
Annoncer fra Google (Forsvinder efter registrering)![]() |
|
|
LinkBack | Emne værktøjer | Reproduktion |
|
Jeg brugte 1x excel ... men jeg var ikke glad. Selv om min 19 "skærm i PC jeg har problemer. Det eneste jeg gør er at kalde, TT og internet med min smartphone. Så dybest set det kan betale sig ikke at overveje en enhed med VGA?
|
|
Hvis din internet du se meget mere og skarpere.
Det er rigtigt, at en ipaq har en 4-tommer skærm. Der er en vga gjort retfærdighed og "se" dig mere på skærmen. På Touch Diamond du også en VGA-skærm, men fordi skærmen er kun 2,8 tommer (ligesom den fælles touch eller TyTN serien) kan ikke se dig mere. Der er mere at gøre, og det er skarpere, men du kan ikke læse, fordi det er for lille. Her er en sammenligning mellem de to: Mobil-review.com Preview af PDA - Asus MyPal A730 (Der er et skærmbillede i detaljer nederst på siden) Eller her http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html en sammenligning ... Her Review: VGA vs QVGA «ENCORE (VGA) Pocket PC et flot billede for skarphed ... Og her Mobil YazÄ ± lar: Hvad er forskellen mellem VGA og QVGA skærme?: 100% Orijinal Ä ° Ã § erik ser fantastiske billeder (også navigation) |
|
Dette spørgsmål, alle svar for sig selv. Jeg tror (W) VGA-skærm på Touch HD er meget bedre end QVGA skærm, at jeg var på Qtek 2020 eller Vario jeg havde.
Sammenlign dette med en lavere opløsning på din computer. Drej skærmen en gang i 640 * 480 mode. Dette svarer til QVGA mi. Så læg det på 1024 * 768 eller 1280 * 1024 og opdage forskellen. ![]() |
|
Jeg forstår spørgsmålet, jeg ikke helt.
Du Til VGA. Hvorfor skulle nogen ikke VGA er mig en gåde. Du kan finde alle oplysninger af QVGA på en VGA skærm størrelse på samme vis, vil kun kræve et meget skarpere. Jeg tror, spørgsmålet er mere: har du brug for VGA, QVGA eller har du nok. Min opfattelse af sagen er enkel: Det er længe gået godt med QVGA, og hvis du ikke beder os om det stadig virker. Men VGA vil give dig flere detaljer, eller hvis du har mere skarphed er krævende, og det viser alle programmer findes i større eller mindre grad. Ulempen er, at en VGA-skærm i sig selv er krævende, så f.eks energiforbruget går også op. WVGA er Wide VGA, så i stedet for 640x480 er 800x480, såsom Touch HD og X10 kopen" onclick="replacer_hook(13)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=253354">Xperia X1. Så skarpt som VGA, men en bredere skærm. |
![]() |
|
||||
| Diskussion | Forfatter | Forum | Kommentarer | Seneste indlæg |
| [Skin] Windows Vista Bærbar Edition [QVGA / VGA] | xcilion | Windows Mobile Applications | 48 | 30 April 2009 21:20 |
| Skærm VGA til QVGA på WM5 | Nielex | Windows Mobile | 0 | 27 September 2007 17:36 |
| VGA / QVGA | MisterMeJ | Windows Mobile Applications | 2 | 25 juni, 2006 13:36 |
| TomTom Mobile 5,20 ud sagt: QVGA støtte | Wouter | TomTom Navigator til PDA | 44 | 1 februar 2006 10:44 |
| QVGA-eller VGA? | patfee | Windows Mobile Applications | 4 | 10 januar 2006 07:30 |
| Labels |
| alle programmer, asus, computer, diamant, Billeder, Internet, ipaq, MyPal, navigation, PDA, pim, Qtek, skærm, smartphone, snap, tomtom, Vario, hvad de skal gøre, xperia |
Der er 1 aktive brugere, der er set på denne diskussion (0 medlemmer og 1 gæster) |
|
| Emne værktøjer | |
| Reproduktion | |
|
|
|