Dette er en diskussion om WMDC, herunder kalender sync Vista x64 i Windows Mobile Sync forum, en del af Windows Mobile kategori, kan jeg ikke kontakt via Bluetooth med Windows Mobile Device Center, Vista x64. Any ideas? Jeg vil gerne fra ...
Annoncer fra Google (forsvinder efter Registrering)![]() |
|
|
Link Back | Thread Tools | Se |
|
Hvilke skridt har du taget for at oprette en forbindelse?
Og du får en fejlmeddelelse? Hvilken enhed har du? Edit: Her er hvad: Hvor Hen til Sync via Bluetooth hos WMDC i Vinduer Vista »Mig Digital Liv PPCSG> Sådan aktiveres "Bluetooth-synkronisering" på WMDC i vista |
|
Kunne du også kan se, hvor du går i stå med disse instruktioner: Bluetooth-synkronisering
Jeg indser, at dette er til XP, men Vista er ikke væsentligt forskellig i hver: WMDC er blot en Hipper emballage til ActiveSync. Jaap |
![]() |
|
||||
| Discussion | Author | Forum | Kommentarer | Last Post |
| WMDC og Vista-synkronisering via Bluetooth med ASUS 636n WM6 | Jefferson | ASUS | 5 | 28 December 2008 16:32 |
| Synkronisering af Windows Vista Kalender | Ferryll | Windows Mobile Sync | 2 | 10 Januar 2008 11:48 |
| Synkronisering MDA under vista | jankoi | Windows Mobile Sync | 16 | 26 December 2007 19:14 |
| Synkronisering problem [USB] [vista] [WMDC] | elwindokter | Windows Mobile Sync | 5 | 31 Maj 2007 11:35 |
| HP iPAQ 6.915 og Vista WMDC | audiocom | HP | 9 | 8 februar 2007 11:12 |
| Labels |
| ActiveSync, dagsorden, bluetooth, Outlook, perfect, besvær, synkronisere, Connection, vista, Windows Mobile, WMDC |
Der er 1 aktive brugere, der er set på denne diskussion (0 medlemmer og 1 gæster) |
|
| Thread Tools | |
| Se | |
|
|