WMDC, herunder kalender sync Vista x64

Dette er en diskussion om WMDC, herunder kalender sync Vista x64 i Windows Mobile Sync forum, en del af Windows Mobile kategori, kan jeg ikke kontakt via Bluetooth med Windows Mobile Device Center, Vista x64. Any ideas? Jeg vil gerne fra ...

Annoncer fra Google (forsvinder efter Registrering)
Reageren

Link Back Thread Tools Se
Medlem siden: 5. september 2006
jansfotos is op de goede weg
Er godt på vej
10 februar 2008
Jeg kan ikke kontakte via Bluetooth med Windows Mobile Device Center, Vista x64. Any ideas? Jeg vil gerne inddrage Outlook kalender synkroniseres via Bluetooth.
Met citaat reageren
Medlem siden: 25 Maj 2004
dicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Fællesskabet Kontakt
10 februar 2008
Hvilke skridt har du taget for at oprette en forbindelse?
Og du får en fejlmeddelelse?

Hvilken enhed har du?

Edit: Her er hvad: Hvor Hen til Sync via Bluetooth hos WMDC i Vinduer Vista »Mig Digital Liv
PPCSG> Sådan aktiveres "Bluetooth-synkronisering" på WMDC i vista
Met citaat reageren
Medlem siden: 10 Februar 2002
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
10 februar 2008
Du kan synkronisere via USB?

Jaap
modernnomads.info, Stedet for PocketPC mobile erhvervsbrugere og deres ledere.
Wiki Master Hollandsk Windows Mobile Wiki.
Met citaat reageren
Er godt på vej
10 februar 2008
Citat:
Oprindelig indsendt af JvanEkris Bekijk bericht
Du kan synkronisere via USB?

Jaap
Ja, via USB alt er perfekt!
Met citaat reageren
Er godt på vej
10 februar 2008
Citat:
Oprindelig indsendt af dicbro Bekijk bericht
Hvilke skridt har du taget for at oprette en forbindelse?
Og du får en fejlmeddelelse?

Hvilken enhed har du?

Edit: Her er hvad: Hvor Hen til Sync via Bluetooth hos WMDC i Vinduer Vista »Mig Digital Liv
PPCSG> Sådan aktiveres "Bluetooth-synkronisering" på WMDC i vista
Tak for din url's, men det har desværre ikke hjulpet.
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
11 februar 2008
Citat:
Oprindelig indsendt af jansfotos Bekijk bericht
Ja, via USB alt er perfekt!
Okay, det er en begyndelse. Hvordan har du forsøger at oprette forbindelse BT?

Jaap
Met citaat reageren
Medlem siden: 18 Januar 2005
gnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
gnrgnr is offline
Mobilyz Guru
11 februar 2008
I mit hus denne kombination fungerer problemfrit.
Herfra
Windows Vista Ultimate x64
Dell BT Cardreader
Office 2007 Professional Plus
Windows Mobile Device Center.

Jeg gør mit første TyTN via en BT ActiveSync forbindelse til min pc.
Jeg venter et øjeblik, indtil der er opnået.
Hvis dette er tilfældet jeg synkronisere med min pc.
Ingen problem.
Met citaat reageren
Er godt på vej
11 februar 2008
Citat:
Okay, det er en begyndelse. Hvordan har du forsøger at oprette forbindelse BT?

Jaap
Med Bluetooth Explorer af TyTN II til PC og omvendt også arbejder for filoverførsler. Men med Windows Mobile Device Center jeg får TyTN II kan ikke ses at omfatte kalender synkronisering.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
11 februar 2008
Men du har en aktiv sync port aktiveret?

Jaap
Met citaat reageren
Er godt på vej
11 februar 2008
Jeg håber det. I TyTN II er COM5.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
11 februar 2008
Kunne du også kan se, hvor du går i stå med disse instruktioner: Bluetooth-synkronisering

Jeg indser, at dette er til XP, men Vista er ikke væsentligt forskellig i hver: WMDC er blot en Hipper emballage til ActiveSync.

Jaap
Met citaat reageren
Er godt på vej
11 februar 2008
Citat:
Kunne du også kan se, hvor du går i stå med disse instruktioner: Bluetooth-synkronisering

Jeg indser, at dette er til XP, men Vista er ikke væsentligt forskellig i hver: WMDC er blot en Hipper emballage til ActiveSync.

Jaap
Gjort, får jeg at min TyTN II Bluetooth ActiveSync ikke feltet og kunne ikke engang kryds
Met citaat reageren
Reageren

Tilsvarende diskussioner

Discussion Author Forum Kommentarer Last Post
WMDC og Vista-synkronisering via Bluetooth med ASUS 636n WM6 Jefferson ASUS 5 28 December 2008 16:32
Synkronisering af Windows Vista Kalender Ferryll Windows Mobile Sync 2 10 Januar 2008 11:48
Synkronisering MDA under vista jankoi Windows Mobile Sync 16 26 December 2007 19:14
Synkronisering problem [USB] [vista] [WMDC] elwindokter Windows Mobile Sync 5 31 Maj 2007 11:35
HP iPAQ 6.915 og Vista WMDC audiocom HP 9 8 februar 2007 11:12

Labels
ActiveSync, dagsorden, bluetooth, Outlook, perfect, besvær, synkronisere, Connection, vista, Windows Mobile, WMDC

Der er 1 aktive brugere, der er set på denne diskussion (0 medlemmer og 1 gæster)

Thread Tools
Se

Regler for indlæg
Din må ikke Start ny diskussion
Din må ikke svare på indlæg
Din må ikke Sende vedhæftede filer
Din må ikke Rediger dine indlæg

vB kode er Til
Smileys er Til
[IMG]kode Ud
HTML-kode er Ud
Trackbacks er Til