TomTom 5 på Yakumo Delta 300

Dette er en diskussion om TomTom 5 på Yakumo Delta 300 i TomTom Navigator for PDA forum, en del af Windows Mobile kategorien navigation, Garmin giver på sit websted, at TomTom 5 ikke er egnet til Mio 300 Yakumo Delta (er ...

Annoncer fra Google (forsvinder efter Registrering)
Reageren

Link Back Thread Tools Se
Medlem siden: 21 Februar 2005
boy1975 is op de goede weg
Lige begyndt
14 Juni 2005
TomTom giver på sit websted, at TomTom 5 ikke er egnet til Yakumo Delta 300 Mio (PDA er stadig den samme?) Vil blive støttet.

Har nogen nogen erfaring med eller tips om, hvordan du skal installere TomTom 5 endnu?

Delta-300 ville gøre meget velegnet til at blive bygget af GPS-antennen.
Met citaat reageren
Medlem siden: 22. september 2003
Dylan18 is op de goede weg
Skriver lekker MEE
14 Juni 2005
Er der nogen, der allerede er afprøvet, om den software, der kører godt nu?
Jeg ville købe TT5 men jeg tror, der ikke er mange med denne PDA.
Met citaat reageren
Medlem siden: 28 Januar 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Fællesskabet Kontakt
14 Juni 2005
Dette er på TomToms websted:

Følgende enheder er i øjeblikket ikke egnet NAVIGATOR 5 for:

* Fujtsu, Siemens (alle modeller)
* Toshiba. (alle modeller
Siemens SX 56
Acer N10
Eating P700
Mitac Mio 558
Packard Bell Pocket Gear 3.025
ViewSonic V37
Yakumo DELTA 300 , DELTA 400
ASUS MyPal (disse modeller ikke har SD-kort kapacitet)
Met citaat reageren
Medlem siden: 22. september 2003
Dylan18 is op de goede weg
Skriver lekker MEE
14 Juni 2005
Ups .. ked af
så den part, er ikke for mig.

Dette vil ændre? aparate, at det vil blive støttet?
Met citaat reageren
Medlem siden: 28 Januar 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Fællesskabet Kontakt
14 Juni 2005
Citat:
Oprindelig indsendt af Dylan18
Ups .. ked af
så den part, er ikke for mig.

Dette vil ændre? aparate, at det vil blive støttet?

FF søge i forumet, at en person, så nyttigt, at det har fungeret
Met citaat reageren
Medlem siden: 24 oktober 2004
Bas_je is op de goede weg
Lige begyndt
14 Juni 2005
Beklager - intet fundet. Prøv igen med andre vilkår.
Met citaat reageren
Medlem siden: 15 Februar 2005
JackTheRipper is op de goede weg
Lige begyndt
14 Juni 2005
Citat:
Oprindelig indsendt af boy1975
TomTom giver på sit websted, at TomTom 5 ikke er egnet til Yakumo Delta 300 Mio (PDA er stadig den samme?) Vil blive støttet.

Har nogen nogen erfaring med eller tips om, hvordan du skal installere TomTom 5 endnu?

Delta-300 ville gøre meget velegnet til at blive bygget af GPS-antennen.
TomTom 5 værker på Yakumo Delta 300 GPS
Du har to versioner da: Delta 300 og Delta 300 GPS.
Met citaat reageren
Medlem siden: 5 juni 2005
mikev is op de goede weg
Lige begyndt
14 Juni 2005
nøjagtigt, virker bare ......
Met citaat reageren
Medlem siden: 25 December 2004
Chicco is op de goede weg
Er godt på vej
14 Juni 2005
Jeg er helt enig, jeg har TT5 nu omkring 3 dage på min Yakumo Delta 300 GPS, og det fungerer uden problemer.
Met citaat reageren
Medlem siden: 23. juni 2005
Michel_6 is op de goede weg
Lige begyndt
23 Juni 2005
Jeg ejer tomtom3 på min Yakumo Delta 300GPS og også læse med forundring kompatibilitet listen over TomTom, hvori det hedder, at Yakumo Delta 300 ville være upassende for tomtom5.
Jeg har TomTom umiddelbart syntes at sætte ild og her er det endelige resultat:

Dear Sir,

Vi har i øjeblikket ingen data for denne test, at en PocketPC fejlfri drift af den nye software kan garantere. Af denne grund er det PocketPC ikke relevant for kompatibilitet listen. Det er oplysninger, vi har af MiTAC Mio 168 og af denne grund er det i givet fald på listen.

Det er muligt, at den nye software, men vil arbejde på din PocketPC, her, kan vi ikke garantere det. Af denne grund er han ikke egnet på listen. Vi anbefaler hjemmesiden til at overvåge. Hvornår vil støtte til din PocketPC blive udbudt på kompatibilitet listen.

Venlig hilsen,

TomTom Customer Support Team

Min afgørelse er, at tomtom5 vil arbejde lige så godt på Yakumo Delta 300gps ligesom Mitac Mio 168, TomTom bare ikke officielt understøtter deres produkt til PDA på grund af manglende testresultater.

Under alle omstændigheder, beordrede jeg opgraderingen.

Michel
Met citaat reageren
Medlem siden: 14 December 2003
Archie is op de goede weg
Lige begyndt
12 Juli 2005
Nogen med nogle erfaringer på en TT5 Yakumo PDA deltax GPS.

På denne enhed jeg kan finde noget i forummet.

http://www.yakumo.com/produkte/index.php?pid=1&ag=PDAs

Archie
Met citaat reageren
Medlem siden: 15 Maj 2005
WillemGerrit is op de goede weg
Skriver lekker MEE
12 Juli 2005
Citat:
Oprindelig indsendt af Michel_6
Min afgørelse er, at tomtom5 vil arbejde lige så godt på Yakumo Delta 300gps ligesom Mitac Mio 168, TomTom bare ikke officielt understøtter deres produkt til PDA på grund af manglende testresultater.

Under alle omstændigheder, beordrede jeg opgraderingen.

Michel
Men glem ikke, at et stort antal på 168 millioner brugere er rigtig mange problemer med TT5. Dette til trods for Mio 168 i kompatibilitet listen. Sandsynligheden er meget høj, at du får disse problemer.
Met citaat reageren
Medlem siden: 4. juni 2004
avr is op de goede weg
avravr is offline
Lige begyndt
12 Juli 2005
For mig ikke noget problem med TT5 på Yakumo 300 GPS alt virker så vidt ingen problemer
Met citaat reageren
Medlem siden: 23 Juli 2005
remcomo is op de goede weg
Lige begyndt
25 Juli 2005
Jeg er en x Yakumo PDA Delta købte den med en integreret SiRF Star III GPS-modtager (20 kanaler). Jeg har prøvet TT3 og TT5, først du får beskeden "ingen GPS enhed" under Enver ingen nyttig GPS-signal. Dette tager normalt 3 til 10 minutter eller længere. Også kommer, mens du navigerer signalvejen og TT er lukket. Dette ville være et problem med Windows Mobile 2003 Second Edition, fordi al den software, du installerer en konflikt gør. Hvem kan hjælpe mig, så TT fungerer korrekt, eller der er ikke en god drivkraft for tt for SiRF Star III chipset?
Met citaat reageren
Medlem siden: 28 Februar 2004
noob2004 is op de goede weg
Er godt på vej
25 Juli 2005
Citat:
Oprindelig indsendt af remcomo
Jeg er en x Yakumo PDA Delta købte den med en integreret SiRF Star III GPS-modtager (20 kanaler). Jeg har prøvet TT3 og TT5, først du får beskeden "ingen GPS enhed" under Enver ingen nyttig GPS-signal. Dette tager normalt 3 til 10 minutter eller længere. Også kommer, mens du navigerer signalvejen og TT er lukket. Dette ville være et problem med Windows Mobile 2003 Second Edition, fordi al den software, du installerer en konflikt gør. Hvem kan hjælpe mig, så TT fungerer korrekt, eller der er ikke en god drivkraft for tt for SiRF Star III chipset?
Ked af at høre, SiRF Star III er afgjort en forbedring på papir, hvis det ikke (korrekt) er understøttet med chauffører har et problem.
I øjeblikket, GPS føreren TT5 alvorligt utilstrækkelig.
Prøv det med den stabile version 3,07, er det okay?
HP iPAQ 2210 - Rikaline GPS-6010 - Brodit ProClip Holder - TomTom Navigator 5,21
Met citaat reageren
Reageren

Tilsvarende diskussioner

Discussion Author Forum Kommentarer Last Post
Yakumo Yakumo Delta eller Alpha? ipaqman Andre mobiltelefoner 8 10 Juni 2007 04:53
tomtom på Yakumo Delta x ikke remcomo TomTom Navigator for PDA 24 21 August 2005 17:16
Yakumo Delta 300 GPS (eller 168 millioner) med Wi-fi Harley Fatboy WiFi 11 16 oktober 2004 00:01
Yakumo Delta 300 GPS. Rumocool Andre mobiltelefoner 13 12 August 2004 12:45
Yakumo Delta 300 / Mio 168 dedj Andre mobiltelefoner 2 28 Juli 2004 22:32

Labels
Erfaring, fartovervågningskameraer, Garanti, gps, MyPal, ny, PDA, perfect, besvær, Software, tomtom, Connection, Website, Windows Mobile

Der er 1 aktive brugere, der er set på denne diskussion (0 medlemmer og 1 gæster)

Thread Tools
Se

Regler for indlæg
Din må ikke Start ny diskussion
Din må ikke svare på indlæg
Din må ikke Sende vedhæftede filer
Din må ikke Rediger dine indlæg

vB kode er Til
Smileys er Til
[IMG]kode Til
HTML-kode er Til
Trackbacks er Til