Dette er en diskussion om TomTom 5 på Yakumo Delta 300 i TomTom Navigator for PDA forum, en del af Windows Mobile kategorien navigation, Garmin giver på sit websted, at TomTom 5 ikke er egnet til Mio 300 Yakumo Delta (er ...
Annoncer fra Google (forsvinder efter Registrering)![]() |
|
|
Link Back | Thread Tools | Se |
|
Oprindelig indsendt af Dylan18
Ups .. ked af
så den part, er ikke for mig. Dette vil ændre? aparate, at det vil blive støttet? |
|
Oprindelig indsendt af boy1975
TomTom giver på sit websted, at TomTom 5 ikke er egnet til Yakumo Delta 300
Mio (PDA er stadig den samme?) Vil blive støttet.Har nogen nogen erfaring med eller tips om, hvordan du skal installere TomTom 5 endnu? Delta-300 ville gøre meget velegnet til at blive bygget af GPS-antennen. |
|
Oprindelig indsendt af Michel_6
Min afgørelse er, at tomtom5 vil arbejde lige så godt på Yakumo Delta 300gps ligesom Mitac Mio 168, TomTom bare ikke officielt understøtter deres produkt til PDA på grund af manglende testresultater.
Under alle omstændigheder, beordrede jeg opgraderingen. Michel |
|
Oprindelig indsendt af remcomo
Jeg er en x Yakumo PDA Delta købte den med en integreret SiRF Star III GPS-modtager (20 kanaler). Jeg har prøvet TT3 og TT5, først du får beskeden "ingen GPS enhed" under Enver ingen nyttig GPS-signal. Dette tager normalt 3 til 10 minutter eller længere. Også kommer, mens du navigerer signalvejen og TT er lukket. Dette ville være et problem med Windows Mobile 2003 Second Edition, fordi al den software, du installerer en konflikt gør. Hvem kan hjælpe mig, så TT fungerer korrekt, eller der er ikke en god drivkraft for tt for SiRF Star III chipset?
|
![]() |
|
||||
| Discussion | Author | Forum | Kommentarer | Last Post |
| Yakumo Yakumo Delta eller Alpha? | ipaqman | Andre mobiltelefoner | 8 | 10 Juni 2007 04:53 |
| tomtom på Yakumo Delta x ikke | remcomo | TomTom Navigator for PDA | 24 | 21 August 2005 17:16 |
| Yakumo Delta 300 GPS (eller 168 millioner) med Wi-fi | Harley Fatboy | WiFi | 11 | 16 oktober 2004 00:01 |
| Yakumo Delta 300 GPS. | Rumocool | Andre mobiltelefoner | 13 | 12 August 2004 12:45 |
| Yakumo Delta 300 / Mio 168 | dedj | Andre mobiltelefoner | 2 | 28 Juli 2004 22:32 |
| Labels |
| Erfaring, fartovervågningskameraer, Garanti, gps, MyPal, ny, PDA, perfect, besvær, Software, tomtom, Connection, Website, Windows Mobile |
Der er 1 aktive brugere, der er set på denne diskussion (0 medlemmer og 1 gæster) |
|
| Thread Tools | |
| Se | |
|
|