Jeg vil QVGA-eller VGA?

Dette er en diskussion om Jeg vil QVGA-eller VGA? i Windows Mobile applikationer forum, en del af Windows Mobile kategori, har jeg set flere forskellige emner på dette forum, endda alle muggent, men ingen steder kan jeg finde, at jeg ...

Annoncer fra Google (forsvinder efter Registrering)
Reageren

Link Back Thread Tools Se
Medlem siden: 21. november 2008
Marcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoon
Skriver lekker MEE
12 Januar 2009
Jeg har set flere forskellige emner på dette forum, endda alle muggent, men ingen steder kan jeg finde, at jeg gør forskellen mellem QVGA-og VGA. Er dette med TomTom, billeder, video?

Hilsen,
Marcel
Jeg taler tysk ... überhaupt kun 1 ord (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Medlem siden: 8 August 2005
huplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoon
Skriver lekker MEE
12 Januar 2009
VGA giver et skarpere billede QVGA, i øvrigt mere på skærmen.
At du vil ikke i pim applikationer (eller skarpere, men der er ikke længere), men i browseren, Word, Excel. Der er stadig, zoomet ind, alt smukke skærm (på en iPAQ 214 anyway)
Met citaat reageren
Marcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoon
Skriver lekker MEE
12 Januar 2009
Jeg har brugt 1x excel ... men jeg var ikke glad. Selv på min 19 "skærm til pc'en, jeg har problemer. Alt jeg gør er at ringe, TT og internet med min smartphone. Så dybest set, det betaler sig ikke til at overveje en enhed med VGA?
Met citaat reageren
Medlem siden: 11 Januar 2004
aevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Fællesskabet Kontakt
12 Januar 2009
Din dag skærm er smukt stenose. Jeg har bemærket med X7510.
TK En simlock gratis V alias MDA Compact II diamant. Jeg vil nu E72
Met citaat reageren
Medlem siden: 8 August 2005
huplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoon
Skriver lekker MEE
12 Januar 2009
Hvis du ser din internet er meget skarpere og mere.
Det er klart, at en iPAQ har en 4-tommer skærm. Der er et VGA til sin ret og virkelig "se" dig mere på skærmen.

Når du Touch Diamond, men også en VGA-skærm, fordi skærmen er blot 2,8 inches (ligesom den fælles røre eller TyTN serien) se dig mere. Der er mere at gøre, og det er skarpere, men du kan ikke læse, fordi det er for lille.
Her er en sammenligning mellem de to:
Mobile-review.com Preview af PDA - Asus MyPal A730
(der er et skærmbillede i detaljer, nederst på siden)
Eller her
http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html
en sammenligning ...

Her
Revision: VGA vs QVGA «encore's (VGA) Pocket PC
et pænt billede for skarphed ...

Og her
Mobil YazÄ ± lar: Hvad er forskellen mellem VGA og QVGA skærm?: 100% Orijinal Ä ° Ã § erik
State smukke billeder (også på navigation)
Met citaat reageren
Medlem siden: 3 August 2004
Paddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
12 Januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af Marcel1966 Bekijk bericht
Jeg har brugt 1x excel ... men jeg var ikke glad. Selv på min 19 "skærm til pc'en, jeg har problemer. Alt jeg gør er at ringe, TT og internet med min smartphone. Så dybest set, det betaler sig ikke til at overveje en enhed med VGA?
Dette spørgsmål, alle svar for sig selv. Jeg tror, at (W), VGA-skærm på Touch HD langt bedre end i QVGA-skærm på Qtek 2020 eller jeg Vario jeg havde.

Sammenligne det med en lavere opløsning på din computer. Drej din skærm en gang i 640 * 480 tilstand. Dette svarer til QVGA mi. Sæt det derefter i 1024 * 768 eller 1280 * 1024 og opdage forskellen.

Før du misbrug, kritisere og anklager. Bare at gå en mil i mine sko (c) Joe South
http://www.youtube.com/watch?v=L743BdtV50c
Met citaat reageren
Skriver lekker MEE
12 Januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af aevries Bekijk bericht
Din dag skærm er smukt stenose. Jeg har bemærket med X7510.
At ting er lige så stor som min 19 "skærm er dejlig ... naturligvis
Met citaat reageren
Skriver lekker MEE
12 Januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af huplahoi Bekijk bericht
Hvis du ser din internet er meget skarpere og mere.
Det er klart, at en iPAQ har en 4-tommer skærm. Der er et VGA til sin ret og virkelig "se" dig mere på skærmen.

Når du Touch Diamond, men også en VGA-skærm, fordi skærmen er blot 2,8 inches (ligesom den fælles røre eller TyTN serien) se dig mere. Der er mere at gøre, og det er skarpere, men du kan ikke læse, fordi det er for lille.
Her er en sammenligning mellem de to:
Mobile-review.com Preview af PDA - Asus MyPal A730
(der er et skærmbillede i detaljer, nederst på siden)
Eller her
http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html
en sammenligning ...

Her
Revision: VGA vs QVGA «encore's (VGA) Pocket PC
et pænt billede for skarphed ...

Og her
Mobil YazÄ ± lar: Hvad er forskellen mellem VGA og QVGA skærm?: 100% Orijinal Ä ° Ã § erik
State smukke billeder (også på navigation)
Tak så meget ... jeg har noget at gøre!
Met citaat reageren
Skriver lekker MEE
12 Januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af Paddy31 Bekijk bericht
Dette spørgsmål, alle svar for sig selv. Jeg tror, at (W), VGA-skærm på Touch HD langt bedre end i QVGA-skærm på Qtek 2020 eller jeg Vario jeg havde.

Sammenligne det med en lavere opløsning på din computer. Drej din skærm en gang i 640 * 480 tilstand. Dette svarer til QVGA mi. Sæt det derefter i 1024 * 768 eller 1280 * 1024 og opdage forskellen.

Tak for din forklaring, er det klart for mig (der). Måske jeg bare nødt til at prøve det med et VGA-enhed 2.8 "
Met citaat reageren
Medlem siden: 22. december 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
12 Januar 2009
Eller gå et skridt videre med WVGA.
Met citaat reageren
Skriver lekker MEE
12 Januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af montfort Bekijk bericht
Eller gå et skridt videre med WVGA.
og JIP og Janneke sprog .... wasda?
Met citaat reageren
Medlem siden: 22. december 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
12 Januar 2009
Ligesom JIP som QVGA.
WVGA er bredt VGA: 800 * 480
Met citaat reageren
Skriver lekker MEE
12 Januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af montfort Bekijk bericht
Ligesom JIP som QVGA.
WVGA er bredt VGA: 800 * 480
Whahaha

Maarre ... Jeg havde al håb i de sidste år lotteri, men ak! Jeg havde hørt måde stadig er røde ...

Men udstyr har WVGA?
Met citaat reageren
Medlem siden: 5 September 2005
holybear is een zeer behulpzaam persoonholybear is een zeer behulpzaam persoonholybear is een zeer behulpzaam persoonholybear is een zeer behulpzaam persoonholybear is een zeer behulpzaam persoon
Fællesskabet Kontakt
12 Januar 2009
Jeg forstår det spørgsmål, jeg ikke helt.

Din Til VGA. Hvorfor skulle man ikke ønsker, VGA er mig en gåde. Du kan finde alle oplysninger af tilsvarende størrelse til QVGA på en VGA-skærm viser, kun dette vil betyde meget skarpere.

Jeg tror, spørgsmålet er mere: Har du brug for VGA, QVGA eller godt nok.
Min opfattelse af sagen er enkel: Det er længe gået godt med QVGA, og hvis du ikke er krævende det stadig virker.
Men VGA vil give dig flere detaljer og skarpere, hvis du beder os om det, og du kan se, at alle programmer brug i større eller mindre grad.

Bagsiden er, at en VGA-skærm i sig selv er krævende, således at f.eks energiforbrug også stiger.

WVGA er Wide VGA, så i stedet for 640x480 er 800x480, som Touch HD og Xperia X1. Sharp VGA, men en større skærm.
Met citaat reageren
Skriver lekker MEE
12 Januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af holybear Bekijk bericht
Jeg forstår det spørgsmål, jeg ikke helt.

Din Til VGA. Hvorfor skulle man ikke ønsker, VGA er mig en gåde. Du kan finde alle oplysninger af tilsvarende størrelse til QVGA på en VGA-skærm viser, kun dette vil betyde meget skarpere.

Jeg tror, spørgsmålet er mere: Har du brug for VGA, QVGA eller godt nok.
Min opfattelse af sagen er enkel: Det er længe gået godt med QVGA, og hvis du ikke er krævende det stadig virker.
Men VGA vil give dig flere detaljer og skarpere, hvis du beder os om det, og du kan se, at alle programmer brug i større eller mindre grad.

Bagsiden er, at en VGA-skærm i sig selv er krævende, således at f.eks energiforbrug også stiger.

WVGA er Wide VGA, så i stedet for 640x480 er 800x480, som Touch HD og Xperia X1. Sharp VGA, men en større skærm.
Alt er meget klarere for mig. Og som jeg tidligere rapporteret ... jeg ser det igen ud statslotteriet.
Met citaat reageren
Reageren

Tilsvarende diskussioner

Discussion Author Forum Kommentarer Last Post
[Skin] Windows Vista Mobile Edition [QVGA / VGA] xcilion Windows Mobile applikationer 48 30 April 2009 22:20
Skærmopløsning fra VGA til QVGA i WM5 Nielex Windows Mobile 0 27 September 2007 18:36
VGA / QVGA MisterMeJ Windows Mobile applikationer 2 25 Juni 2006 14:36
TomTom Mobile 5,20 ud sagt: QVGA støtte Wouter TomTom Navigator for PDA 44 1 februar 2006 23:44
QVGA-eller VGA? patfee Windows Mobile applikationer 4 10 Januar 2006 20:30

Labels
asus, computer, diamant, Internet, iPAQ, MyPal, Navigation, PDA, pim, Qtek, skærm, smartphone, snap, tomtom, vario, hvad de skal gøre, XPERIA

Der er 1 aktive brugere, der er set på denne diskussion (0 medlemmer og 1 gæster)

Thread Tools
Se

Regler for indlæg
Din må ikke Start ny diskussion
Din må ikke svare på indlæg
Din må ikke Sende vedhæftede filer
Din må ikke Rediger dine indlæg

vB kode er Til
Smileys er Til
[IMG]kode Til
HTML-kode er Til
Trackbacks er Til