Dette er en diskussion om Jeg vil QVGA-eller VGA? i Windows Mobile applikationer forum, en del af Windows Mobile kategori, har jeg set flere forskellige emner på dette forum, endda alle muggent, men ingen steder kan jeg finde, at jeg ...
Annoncer fra Google (forsvinder efter Registrering)![]() |
|
|
Link Back | Thread Tools | Se |
|
Jeg har brugt 1x excel ... men jeg var ikke glad. Selv på min 19 "skærm til pc'en, jeg har problemer. Alt jeg gør er at ringe, TT og internet med min smartphone. Så dybest set, det betaler sig ikke til at overveje en enhed med VGA?
|
|
Hvis du ser din internet er meget skarpere og mere.
Det er klart, at en iPAQ har en 4-tommer skærm. Der er et VGA til sin ret og virkelig "se" dig mere på skærmen. Når du Touch Diamond, men også en VGA-skærm, fordi skærmen er blot 2,8 inches (ligesom den fælles røre eller TyTN serien) se dig mere. Der er mere at gøre, og det er skarpere, men du kan ikke læse, fordi det er for lille. Her er en sammenligning mellem de to: Mobile-review.com Preview af PDA - Asus MyPal A730 (der er et skærmbillede i detaljer, nederst på siden) Eller her http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html en sammenligning ... Her Revision: VGA vs QVGA «encore's (VGA) Pocket PC et pænt billede for skarphed ... Og her Mobil YazÄ ± lar: Hvad er forskellen mellem VGA og QVGA skærm?: 100% Orijinal Ä ° Ã § erik State smukke billeder (også på navigation) |
|
Dette spørgsmål, alle svar for sig selv. Jeg tror, at (W), VGA-skærm på Touch HD langt bedre end i QVGA-skærm på Qtek 2020 eller jeg Vario jeg havde.
Sammenligne det med en lavere opløsning på din computer. Drej din skærm en gang i 640 * 480 tilstand. Dette svarer til QVGA mi. Sæt det derefter i 1024 * 768 eller 1280 * 1024 og opdage forskellen. ![]() |
|
Jeg forstår det spørgsmål, jeg ikke helt.
Din Til VGA. Hvorfor skulle man ikke ønsker, VGA er mig en gåde. Du kan finde alle oplysninger af tilsvarende størrelse til QVGA på en VGA-skærm viser, kun dette vil betyde meget skarpere. Jeg tror, spørgsmålet er mere: Har du brug for VGA, QVGA eller godt nok. Min opfattelse af sagen er enkel: Det er længe gået godt med QVGA, og hvis du ikke er krævende det stadig virker. Men VGA vil give dig flere detaljer og skarpere, hvis du beder os om det, og du kan se, at alle programmer brug i større eller mindre grad. Bagsiden er, at en VGA-skærm i sig selv er krævende, således at f.eks energiforbrug også stiger. WVGA er Wide VGA, så i stedet for 640x480 er 800x480, som Touch HD og Xperia X1. Sharp VGA, men en større skærm. |
![]() |
|
||||
| Discussion | Author | Forum | Kommentarer | Last Post |
| [Skin] Windows Vista Mobile Edition [QVGA / VGA] | xcilion | Windows Mobile applikationer | 48 | 30 April 2009 22:20 |
| Skærmopløsning fra VGA til QVGA i WM5 | Nielex | Windows Mobile | 0 | 27 September 2007 18:36 |
| VGA / QVGA | MisterMeJ | Windows Mobile applikationer | 2 | 25 Juni 2006 14:36 |
| TomTom Mobile 5,20 ud sagt: QVGA støtte | Wouter | TomTom Navigator for PDA | 44 | 1 februar 2006 23:44 |
| QVGA-eller VGA? | patfee | Windows Mobile applikationer | 4 | 10 Januar 2006 20:30 |
| Labels |
| asus, computer, diamant, Internet, iPAQ, MyPal, Navigation, PDA, pim, Qtek, skærm, smartphone, snap, tomtom, vario, hvad de skal gøre, XPERIA |
Der er 1 aktive brugere, der er set på denne diskussion (0 medlemmer og 1 gæster) |
|
| Thread Tools | |
| Se | |
|
|