Problem med installation cab-filer

Dette er en diskussion om Problem med installation cab-filer i Windows Mobile applikationer forum, en del af Windows Mobile kategori; Modbreak Det er ikke hensigten med dette forum, at løsninger, som mail eller telefon. Denne måde ...

Annoncer fra Google (forsvinder efter Registrering)
Reageren

Link Back Thread Tools Se
Medlem siden: 22. marts 2004
Bulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
2 januar 2009
ModbreakDet er ikke hensigten med dette forum, at løsninger, som mail eller telefon. På denne måde har også et andet problem, stiger fra ingenting til dette.
Met citaat reageren
Medlem siden: 16. maj 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af postbus31 Bekijk bericht

Scheemder at lejekontrakten er i visdom.
Dette princip wieshaid motn weezn.
Binst dårlig mor end informerer.
Scheemde, elsker dig så? Af mit hjem syning.
Dou til groetn Henk Wijngaard.
Bie bor i landsbyer
Navigon, simpelthen det bedste.
Met citaat reageren
Medlem siden: 2 januar 2009
GuevaraNL is op de goede weg
Nyt medlem
2 januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af tankliner Bekijk bericht
Sende ham en e-mail her.
Mail "er åben.
Jeg pludselig se, at du bor i nærheden.
Put her dit nummer i det, og jeg cal dig.
Så jeg satte telefonen, at Tweel eev'n brand oet.
At det glattere gangart.
Er blevet gjort høre ;-)
Met citaat reageren
Nyt medlem
2 januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af Bulls-eye1 Bekijk bericht
ModbreakDet er ikke hensigten med dette forum, at løsninger, som mail eller telefon. På denne måde har også et andet problem, stiger fra ingenting til dette.
Ups, så det for sent. Men alligevel vil jeg sende den løsning her, fordi jeg antager, jeg ikke alene med dette irriterende problem er.

Så er alle stadig velkomne til at bidrage til løsninger høre!
Met citaat reageren
Medlem siden: 28 Januar 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Fællesskabet Kontakt
2 januar 2009
En cabfile se dig i trævisningen til at markere, og kopier.

Nu kan du gøre to ting, åbne ActiveSync vinduet, og klik på knappen træ, eller i den normale træ, rulle ned indtil du finder mobil aparat.

Indsætte førerhuset i mappen. Åbn explorer på enheden, skal du finde førerhuset på, klik på den, indtil den begynder at installere.

Thats it, i hvert fald for mig, da jeg har travlt med WM
Met citaat reageren
Medlem siden: 16. maj 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af postbus31 Bekijk bericht
En cabfile se dig i trævisningen til at markere, og kopier.
Nu kan du gøre to ting, åbne ActiveSync vinduet, og klik på knappen træ, eller i den normale træ, rulle ned indtil du finder mobil aparat.
Indsætte førerhuset i mappen. Åbn explorer på enheden, skal du finde førerhuset på, klik på den, indtil den begynder at installere.
Thats it, i hvert fald for mig, da jeg har travlt med WM
Min forklaring ikke, din forklaring ikke arbejde (jeg allerede nævnt, men i forskellige ord), er der intet at arbejde.
Det er så mærkeligt, jeg har, som jeg havde kontakt med telefonsich, at jeg progje samme på min enhed, Asus MyPal A 632N med WM5 som cabfile, på min vej bare for at have sat SDcard.
Og installere det simpelthen.
Trådstarter kan sige Amen.
Han får det med nogen mulighed.
Årsag? Der er søgt.
Jeg elsker det øjeblik på WM6, som prbobleem leveret.
Programaa siger, at det ikke er certificeret, og derefter den knækkede
Derfor fortsættes.

Men tak for forklaring, desværre ikke.

Hilsen fra Woeste Hoeve.
Navigon, simpelthen det bedste.
Met citaat reageren
Medlem siden: 25. marts 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Medlem for Life
2 januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af GuevaraNL Bekijk bericht
Jeg er nu mere end 12 timer gør, og jeg håber, at der endelig nogen mere til mig så klart og tydeligt forklare, hvordan jeg kan gøre det, de burde have.

Tak!
Hvordan til ca låse din HTC Windows Mobile - Simple Hjælp

Her kan du finde noget andet at indstille din politikker. Derefter kan du installere.
Touch HD, Palm Treo 750V, i-mate SP5,Leadtek 95XX/SPV-C600.
Met citaat reageren
Nyt medlem
3 januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af marco899 Bekijk bericht
Hvordan til ca låse din HTC Windows Mobile - Simple Hjælp

Her kan du finde noget andet at indstille din politikker. Derefter kan du installere.
Som du måske har læst, er dette ikke en særlig terminal og Touch HD! Får også skriftligt, som bestemt ikke alle enheder arbejder (se svar er der), og så finder jeg det svært at jonglere med noget, hvor resultatet er ikke sikker, og i værste fald de gode ting i ét hundrede er.

Hvad mon nu er, eller er det noget at gøre med det faktum, at jeg ICM apparater har modtaget et abonnement til Vodafone (købes på 2Call) Kunne det være, at det er låst? Du kan låses op via software, men igen tager de nødvendige ESP og HD-version, som jeg ikke kan finde.

Jeg finder det stadig underligt. Der må være noget flere mennesker søger til Touch HD har valgt ICM, og også et abonnement eller Gyrator andfere 3rdParty har software, der kører?

Jeg opgive håbet endnu, og stadig en fungerende løsning ...
Met citaat reageren
Medlem siden: 25. marts 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Medlem for Life
3 januar 2009
Prøv det er bare, gyrator køre på min Touch HD, og dette er blot en universel indstilling i registreringsdatabasen. Du kan også søge efter ceregeditor, hvor du har mulighed for automatisk at låse den op (med min egen).
At være sikker, altid lave en sikkerhedskopi.
Touch HD, Palm Treo 750V, i-mate SP5,Leadtek 95XX/SPV-C600.
Met citaat reageren
Nyt medlem
3 januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af marco899 Bekijk bericht
Prøv det er bare, gyrator køre på min Touch HD, og dette er blot en universel indstilling i registreringsdatabasen. Du kan også søge efter ceregeditor, hvor du har mulighed for automatisk at låse den op (med min egen).
At være sikker, altid lave en sikkerhedskopi.
Hej Marco

CERegEditor Det forekommer interessant. Du mener tider efter indstilling?

Det opperating system eller en anordning, blokere nogen skriver til registreringsdatabasen. At deaktivere blocade, bruge værktøjet indlejret i CeRegEditor husk, Værktøj-> Unlock registreringsdatabasen.

Og jeg behøver ikke mere at ændre min Touch HD, og ville i så fald nødt til at arbejde?
Met citaat reageren
Nyt medlem
3 januar 2009
Citat:
Oprindelig indsendt af GuevaraNL Bekijk bericht
Hej Marco

CERegEditor Det forekommer interessant. Du mener tider efter indstilling?

Det opperating system eller en anordning, blokere nogen skriver til registreringsdatabasen. At deaktivere blocade, bruge værktøjet indlejret i CeRegEditor husk, Værktøj-> Unlock registreringsdatabasen.

Og jeg behøver ikke mere at ændre min Touch HD, og ville i så fald nødt til at arbejde?

Nå, til sidst klare det! Havde først forsøgt CeRegEditor som beskrevet ovenfor, men også at det ikke var. Pludselig så jeg lyset og troede, at det nogensinde kunne ligge på STALLER Cabin! Denne nat har jeg afinstalleret det og besluttede at installere igen. Hvad var det næste? Kabinen, som du bruger til at STALLER cab-filer til at installere, men jeg har altid troet, at klikke på en cab-fil, som installationsprogrammet automatisk vil tage over. Not so!

Du skal først kabine STALLER klik og derfra kan du vælge hvilken du vil installere CAB og hvad mappe, du ønsker. Jeeminee, og jeg nu mere end 24 timer jeg sad og forhandlede til at holde dig travlt der ..

Tak til alle for at tænke og finde løsninger. Nu er jeg endelig nyde alle de gode er, hvad denne enhed giver mig!
Met citaat reageren
Reageren

Tilsvarende diskussioner

Discussion Author Forum Kommentarer Last Post
CAB.files installere! jspr Windows Mobile applikationer 18 18 April 2009 22:33
cab-filer parahawk4000 HTC 1 5 April 2008 11:56
CAB-filer hoogerhuis Windows Mobile applikationer 9 9 August 2007 23:02
cab-filer chevy-fan HTC 2 31 oktober 2004 12:35
Installer CAB-filer direkte fra PC til PDA speedme Windows Mobile applikationer 1 7 februar 2003 22:55

Labels
ActiveSync, asus, cab, Compact Framework 3,5, diamant, downloade, google, htc, HTC Touch HD, mail, Mislykket, Mobile, MyPal, ny, Outlook, PDA, registreringsdatabasen, skærm, smartphone, Software, telefon, enhed, Vodafone, Website, Windows Mobile

Der er 1 aktive brugere, der er set på denne diskussion (0 medlemmer og 1 gæster)

Thread Tools
Se

Regler for indlæg
Din må ikke Start ny diskussion
Din må ikke svare på indlæg
Din må ikke Sende vedhæftede filer
Din må ikke Rediger dine indlæg

vB kode er Til
Smileys er Til
[IMG]kode Til
HTML-kode er Til
Trackbacks er Til