Dette er en diskussion om Problem med installation cab-filer i Windows Mobile applikationer forum, en del af Windows Mobile kategori; Modbreak Det er ikke hensigten med dette forum, at løsninger, som mail eller telefon. Denne måde ...
Annoncer fra Google (forsvinder efter Registrering)![]() |
|
|
Link Back | Thread Tools | Se |
|
En cabfile se dig i trævisningen til at markere, og kopier.
Nu kan du gøre to ting, åbne ActiveSync vinduet, og klik på knappen træ, eller i den normale træ, rulle ned indtil du finder mobil aparat. Indsætte førerhuset i mappen. Åbn explorer på enheden, skal du finde førerhuset på, klik på den, indtil den begynder at installere. Thats it, i hvert fald for mig, da jeg har travlt med WM ![]() |
|
Jeg er nu mere end 12 timer gør, og jeg håber, at der endelig nogen mere til mig så klart og tydeligt forklare, hvordan jeg kan gøre det, de burde have.
Tak! |
|
Hvordan til ca låse din HTC Windows Mobile - Simple Hjælp
Her kan du finde noget andet at indstille din politikker. Derefter kan du installere. |
|
Prøv det er bare, gyrator køre på min Touch HD, og dette er blot en universel indstilling i registreringsdatabasen. Du kan også søge efter ceregeditor, hvor du har mulighed for automatisk at låse den op (med min egen).
At være sikker, altid lave en sikkerhedskopi. |
|
Hej Marco
CERegEditor Det forekommer interessant. Du mener tider efter indstilling? Det opperating system eller en anordning, blokere nogen skriver til registreringsdatabasen. At deaktivere blocade, bruge værktøjet indlejret i CeRegEditor husk, Værktøj-> Unlock registreringsdatabasen. Og jeg behøver ikke mere at ændre min Touch HD, og ville i så fald nødt til at arbejde? |

![]() |
|
||||
| Discussion | Author | Forum | Kommentarer | Last Post |
| CAB.files installere! | jspr | Windows Mobile applikationer | 18 | 18 April 2009 22:33 |
| cab-filer | parahawk4000 | HTC | 1 | 5 April 2008 11:56 |
| CAB-filer | hoogerhuis | Windows Mobile applikationer | 9 | 9 August 2007 23:02 |
| cab-filer | chevy-fan | HTC | 2 | 31 oktober 2004 12:35 |
| Installer CAB-filer direkte fra PC til PDA | speedme | Windows Mobile applikationer | 1 | 7 februar 2003 22:55 |
Der er 1 aktive brugere, der er set på denne diskussion (0 medlemmer og 1 gæster) |
|
| Thread Tools | |
| Se | |
|
|