Citat:
Oprindelig indsendt af Gazpacho
/ Me husker endeløse vs WM. iPhone diskussion. 
|
Min bekymring er ikke, at vejen til iPhone. Tværtimod tror jeg, det er meget vigtigt i dag skærmen. Jeg har en Touch Pro som en forretning enhed, og jeg virkelig savner overblik over min rolle. Efter flere ugers iPhone jeg var glad for at jeg kunne sende ham tilbage (fordel af et udlån program).
Jeg tænker på iPhone er ikke rigtig revolutionær. Helt ærligt, noget på HP Jornada løb i 2000. Så ikke smart, men begrebsmæssigt samme. Så jeg har også en frygtelig hader ellers. Vi kunne teknisk bedre.
På den anden side ser jeg, at hvis der ikke en hurtig indsats fra Microsoft, HTC og Samsung gør, så du ensartethed i din platform helt tabt. Sjov for mangfoldighed, men knudde Udvikler (Touch Flow plugins ikke findes, og at Omnia ikke kan, og hvis de allerede findes, vil helt sikkert være forskellige i hver). Og på lang sigt, der nedbryder den merværdi, et OS for forbrugerne og erhvervslivet.
Microsoft kunne også bedre i mange henseender. Jeg ser på den Zune grænseflade vil se, at det virker virkelig smart, og glat (og er også i Media Center Xbox Jeg tror). Det ville virkelig gerne selv ønsker at gå, hvis overblik over den aktuelle GUI fortsat.
Jeg tror mere på sig selv bedre integration og intelligens. Jeg ser på den gennemsnitlige bil-navigation og HTC dag skærme, så der er små ting i, som andre funktionelle opførsel under opkald, navigation og hvile. værktøjer såsom
Xobni gøre det til Outlook og et meget stort hit. Tooling se om Xobni hyppigheden af kommunikation og bly ud derfra, at tingene er så kloge valg (fx med 95% af din kommunikation, men 10 specifikke adresser go). Dette er din GUI arbejde smartere og gemmer det. Hvis der var noget, jeg elskede dem mere tid til mine omgivelser. Men det vil være den version af 2100
Jaap