SMS-besked ikke sendt

Dette er en diskussion om SMS-besked ikke sendt i Windows Mobile forum, en del af operativsystemet kategori, jeg har et problem, hvis der kunne konstateres på en WM5 SMS ikke sendes, der var en lyd ...

Annoncer fra Google (forsvinder efter Registrering)
Reageren

Link Back Thread Tools Se
Medlem siden: 18 Juli 2009
paterke is op de goede weg
Nyt medlem
22 Juli 2009
Jeg har et problem opdaget
Hvis en SMS i WM5 ikke kunne sendes, der var en lyd at rapportere det. Nu med WM6 høre noget mere, så jeg tænker altid SMS er sendt, mens den faktisk flyttet til kladder.

Nogen har en løsning?
Met citaat reageren
Medlem siden: 8 November 2006
fjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoon
Skriver lekker MEE
22 Juli 2009
Du vil normalt gøre en popup med det budskab, at beskeden er sendt, når du trykker send?
Mindst, i min enhed, der var tilfældet. Personligt fandt jeg det irriterende, og jeg deaktiveret det.

Du kan jo kigge i mappen Sendte beskeder. Hvis beskeden er det er så sendt.

En anden mulighed kunne være at leveringen bekræftelse mulighed for at skifte.
Du får en dejlig besked, når den SMS var faktisk leveres. Så hvis modtageren har magten, og beskeden er leveret senere, du får at vide senere. Fordelen er, at du ved, at beskeden er modtaget.

Det er dog afhængig af din udbyder. T-mobile støtter det under alle omstændigheder, men ikke KPN.
Mer kuuln float, 't wa Lös lop.
Met citaat reageren
Medlem siden: 12 marts 2005
chiman is op de goede weg
Er godt på vej
22 Juli 2009
Du har sikkert det slået fra i din PDA.

Gennem din registreringsdatabasen, kan du ændre (overskud).
Her er et websted med forklaringer:
Aktivere eller deaktivere SMS (SMS) meddelt, Bubble »Mig Digital Liv

Der er også nogle software programmer.

Held og lykke
MDA Compact I - SPV M700
Met citaat reageren
Reageren

Tilsvarende diskussioner

Discussion Author Forum Kommentarer Last Post
Zip giver komprimering for SMS-beskeder Gonny Windows Mobile applikationer 3 27 April 2007 11:54
Gratis SMS Send Gratis SMS med 1,0 Gonny Windows Mobile applikationer 5 18 August 2006 11:39
Avanceret SMS, gøre mere med SMS Wouter Windows Mobile applikationer 4 6 marts 2006 11:48
SMS Send SMS med BT i nem tilslutning til enhed ... .. crash nobacon Bluetooth 5 3 februar 2004 14:39

Labels
KPN, PDA, registreringsdatabasen, Software, T-Mobile, enhed

Der er 1 aktive brugere, der er set på denne diskussion (0 medlemmer og 1 gæster)

Thread Tools
Se

Regler for indlæg
Din må ikke Start ny diskussion
Din må ikke svare på indlæg
Din må ikke Sende vedhæftede filer
Din må ikke Rediger dine indlæg

vB kode er Til
Smileys er Til
[IMG]kode Til
HTML-kode er Ud
Trackbacks er Til