På grund af dette, ifølge HP Holland Holland i september på det tidligst vil halvdelen være tilgængeligt via eBay, at jeg købte det, og da mere end en uge i brug.
Har købt de dyre gennemførelsen med 120 GB harddisk, 1,6 GHz processor, 2GB Ram og 6 cell batteri.
Har 760, $ = betalt + $ 85 forsendelse og håndtering. I alt 846, = $
Konverteret omkring 547, = euro. Desværre er der stadig 115 = EUR moms og afgift på import. I alt 662, = Euro.
Nr. peanuts for en minilap men hvad OOOHHHH ISSION smuk.
Det er virkelig fuld størrelse tastatur og skærmen er super skarp.
Det aftagelige 6-cellet batteri holder sig til bunden, og dermed giver en lille skråning på tastaturet, som jeg selv finder meget behagelig at bruge. Vægten er ikke lav, men det er ingen ulempe for mig. Mini er godt med 1 hånd til at samle op og flytte. Jeg finder den perfekte størrelse, passer perfekt i handskerummet i bilen, er ikke det hele bordet til at fuldføre løbet af møder og også på båden er ikke sta-in-the-road.
Bogstaverne er små, meget små, men det er med nogle ændringer i indstillingerne til at tilpasse sig.
Ulempe: Det er Vista ..............
Nu kan du måske sige, at en fordel, men jeg mener Vista er den største ulempe ved mini note.
Nu har jeg ingen erfaring med Vista siden jeg opgraderede min stationære computer fritid ikke har efterladt alle negative budskaber om compatibilliteitsproblemen osv. Og de oplevelser jeg har haft min mini mig inden for 2 dage til at afgøre, hvorvidt Vista ud til at nedrive og XP Pro for at sige det.
Programmet er efter min mening alt for tungt for Via processor, så alt er ret langsomt. En webside kræver 100% CPU-kapacitet! En online spil (backgammon) leverer med hver sin side 2 en 3 sekunders forsinkelse.
Bare en hurtig fil hentning og adgang er der ikke en film og spil er en tragedie.
Hvis du tror, Vista er et fint program, der langsomt og har ikke noget imod lad det sidde primært fordi at skifte til XP er et meget stort arbejde. På webstedet er nu alle HP-drivere til mini-note der, fordi jeg ikke er den eneste, der finder Vista en katastrofe. Nedgradere til XP Pro er også gratis, hvis du har en XP Pro installationsdiskette (kopi), du installerer, der allerede anvendes med ProductKey XP og derefter logge på telefonen og giver ProductKey af Vista. Du vil få en aktiveringskode til din XP-pro.
XP Pro er installeret med mini-noten er en rasende roeland alt, hvad du kan håndtere ham voorschoteld.
På xp-pro Jeg har Mozilla installeret og VLC media player for brugervenlighed.