Aquesta és una discussió sobre WMDC, incloent sincronització de calendaris Vista x64 a Windows Mobile Sync fòrum, part de la categoria de Windows Mobile, no es pot posar en contacte a través de Bluetooth amb Windows Mobile Device Center, Vista x64. Alguna idea? M'agradaria a partir de ...
Ads by Google (desapareixen després de Registre)![]() |
|
|
Enllaç Tornar | Thread Tools | Veure |
|
Quines mesures ha pres vostè per fer una connexió?
I rep un missatge d'error? Quin equip tens? Edit: Això és el que: Com sincronitzar a través de Bluetooth amb WMDC en Windows Vista »meu Vida Digital PPCSG> Com habilitar la sincronització Bluetooth "a la WMDC en vista |
|
Podria vostè també pot veure on es queda encallat amb aquestes instruccions: sincronització Bluetooth
M'adono que això és per XP, Vista, però no és substancialment diferent en cada un: WMDC és només un envàs Hippo per ActiveSync. Jaap |
![]() |
|
||||
| Discussió | Autor | Fòrum | Comentaris | Darrer missatge |
| WMDC y sincronitzar Vista a través de Bluetooth amb WM6 asus 636n | Jefferson | ASUS | 5 | 28 desembre 2008 16:32 |
| La sincronització de Windows Vista Calendari | Ferryll | Windows Mobile Sync | 2 | 10 gener 2008 11:48 |
| Sincronització Mda a Vista | jankoi | Windows Mobile Sync | 16 | 26 desembre 2007 19:14 |
| Problema de sincronització [USB] [Vistes] [WMDC] | elwindokter | Windows Mobile Sync | 5 | 31 maig 2007 11:35 |
| HP iPAQ 6.915 i Vista WMDC | audiocom | HP | 9 | 8 febrer 2007 11:12 |
| Etiquetes |
| ActiveSync, programa, Bluetooth, Outlook, perfecte, problema, sincronitzar, Connexió, Vista, Windows Mobile, WMDC |
Hi ha 1 usuaris actius actualment veient aquest debat (0 usuari i 1 visitants) |
|
| Thread Tools | |
| Veure | |
|
|