TomTom 5 en Yakumo Delta 300

Aquesta és una discussió sobre TomTom 5 en Yakumo Delta 300 a TomTom Navigator per a PDA fòrum, que forma part de la navegació de la categoria de Windows Mobile, Garmin ofereix al seu lloc que TomTom 5 no és adequat per als 300 milions de Yakumo Delta (és ...

Ads by Google (desapareixen després de Registre)
Reageren

Enllaç Tornar Thread Tools Veure
Membre des de: 21 febrer 2005
boy1975 is op de goede weg
Missatges: 1
Acaba de començar
14 juny 2005
TomTom ofereix en el seu lloc que TomTom 5 no és adequat per al Yakumo Delta 300 El Mio (PDA segueix sent la mateixa?) Seria recolzada.

Algú alguna experiència amb o consells sobre com instal lar TomTom 5 encara?

El Delta de 300 faria molt bé a ser construït per l'antena GPS.
Met citaat reageren
Membre des de: 22 setembre 2003
Dylan18 is op de goede weg
Escriu mee lekker
14 juny 2005
¿Algú ha provat ja si el programari està funcionant bé ara?
M'agradaria comprar TT5 però crec que no hi ha molts amb aquesta PDA.
Met citaat reageren
Membre des de: 28 gener 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Missatges: 4579
Comunitat Contacte
14 juny 2005
Això és en el lloc de TomTom:

Els següents dispositius estan actualment no és adequat NAVIGATOR 5 per:

* Fujtsu, Siemens (tots els models)
* Toshiba. (tots els models
Siemens SX 56
Acer N10
Menjar P700
Mitac Mio 558
Packard Bell Pocket Gear 3.025
ViewSonic V37
Yakumo Delta 300 , Delta 400
ASUS MyPal (aquests models no tenen la capacitat de la targeta SD)
Met citaat reageren
Membre des de: 22 setembre 2003
Dylan18 is op de goede weg
Escriu mee lekker
14 juny 2005
Ui .. perdó
llavors el partit no és per a mi.

Això canviarà? aparell de que sigui compatible?
Met citaat reageren
Membre des de: 28 gener 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Missatges: 4579
Comunitat Contacte
14 juny 2005
Cita:
Originalment escrit per Dylan18
Ui .. perdó
llavors el partit no és per a mi.

Això canviarà? aparell de que sigui compatible?

ss recerca del fòrum, que algú tan útil que ha estat treballant
Met citaat reageren
Membre des de: 24 octubre 2004
Bas_je is op de goede weg
Missatges: 7
Acaba de començar
14 juny 2005
Ho sentim - no van trobar res. Proveu-ho amb altres termes.
Met citaat reageren
Membre des de: 15 febrer 2005
JackTheRipper is op de goede weg
Missatges: 24
Acaba de començar
14 juny 2005
Cita:
Originalment escrit per boy1975
TomTom ofereix en el seu lloc que TomTom 5 no és adequat per al Yakumo Delta 300 El Mio (PDA segueix sent la mateixa?) Seria recolzada.

Algú alguna experiència amb o consells sobre com instal lar TomTom 5 encara?

El Delta de 300 faria molt bé a ser construït per l'antena GPS.
TomTom 5 obres al Yakumo Delta 300 GPS
Vostè té dues versions a: Delta 300 i Delta 300 GPS.
Met citaat reageren
Membre des de: 5 juny 2005
mikev is op de goede weg
Missatges: 10
Acaba de començar
14 juny 2005
exactament, funciona ......
Met citaat reageren
Membre des de: 25 desembre 2004
Chicco is op de goede weg
Ja està en marxa
14 juny 2005
Estic totalment d'acord, tinc TT5 ara prop de 3 dies en el meu Yakumo Delta 300 GPS, i funciona sense problemes.
Met citaat reageren
Membre des de: 23 juny 2005
Michel_6 is op de goede weg
Missatges: 1
Acaba de començar
23 juny 2005
Tinc en el meu tomtom3 Yakumo Delta 300GPS i també llegit amb sorpresa la llista de compatibilitat de TomTom, que estableix que la Yakumo Delta 300 seria inadequat que tomtom5.
He TomTom immediatament semblava posar el foc i aquí està el resultat final:

Benvolgut senyor,

En aquest moment no tenen dades d'aquesta prova que una operació de PocketPC impecable del nou programari pot garantir. Per aquesta raó, el PocketPC no és pertinent a la llista de compatibilitat. Aquesta és la informació que tenim de la Mitac Mio 168 i per aquesta raó, això és el més apropiat en la llista.

És possible que el programari de nou, però funcionarà en la seva PocketPC, aquí, no podem garantir. Per aquesta raó, no és adequat a la llista. Recomanem el lloc el monitor. Quan el suport per al seu PocketPC s'oferirà a la llista de compatibilitat.

Salutacions cordials,

Equip de Suport al Client de TomTom

La meva decisió és que tomtom5 funcionarà igualment bé al delta Yakumo 300gps com el Mitac Mio 168, TomTom només no admet oficialment el seu producte per a la PDA ja que falten els resultats.

En qualsevol cas, va ordenar l'actualització.

Michel
Met citaat reageren
Membre des de: 14 desembre 2003
Archie is op de goede weg
Missatges: 37
Acaba de començar
12 juliol 2005
Algú amb una mica d'experiència en una TT5 deltaX Yakumo PDA GPS.

En aquest dispositiu no puc trobar res al fòrum.

http://www.yakumo.com/produkte/index.php?pid=1&ag=PDAs

Archie
Met citaat reageren
Membre des de: 15 maig 2005
WillemGerrit is op de goede weg
Escriu mee lekker
12 juliol 2005
Cita:
Originalment escrit per Michel_6
La meva decisió és que tomtom5 funcionarà igualment bé al delta Yakumo 300gps com el Mitac Mio 168, TomTom només no admet oficialment el seu producte per a la PDA ja que falten els resultats.

En qualsevol cas, va ordenar l'actualització.

Michel
Però no oblideu que un gran nombre dels 168 milions d'usuaris són molts problemes amb TT5. Això malgrat els milions de 168 a la llista de compatibilitat. La probabilitat és molt alta que vostè obtindrà aquests problemes.
Met citaat reageren
Membre des de: 4 juny 2004
avr is op de goede weg
Missatges: 31
avravr is offline
Acaba de començar
12 juliol 2005
Per mi no hi ha problema amb TT5 al Yakumo 300 GPS fins ara tot funciona sense problemes
Met citaat reageren
Membre des de: 23 juliol 2005
remcomo is op de goede weg
Missatges: 9
Acaba de començar
25 juliol 2005
Jo sóc un x Yakumo PDA Delta va comprar amb un sistema integrat Sirf Star III Receptor GPS (20 canals). He intentat TT3 i TT5, en primer lloc rep el missatge "no hi ha cap dispositiu GPS" sota Enver cap senyal GPS útil. Això en general tarda de 3 a 10 minuts o més. També ve al navegar la ruta de senyal i el TT és tancat. Això seria un problema de Windows Mobile 2003 Second Edition, perquè tot el programari que instal un conflicte fa. Qui em pot ajudar TT perquè les obres o no hi ha un bon conductor del TT per al chipset SiRF Star III??
Met citaat reageren
Membre des de: 28 febrer 2004
noob2004 is op de goede weg
Ja està en marxa
25 juliol 2005
Cita:
Originalment escrit per remcomo
Jo sóc un x Yakumo PDA Delta va comprar amb un sistema integrat Sirf Star III Receptor GPS (20 canals). He intentat TT3 i TT5, en primer lloc rep el missatge "no hi ha cap dispositiu GPS" sota Enver cap senyal GPS útil. Això en general tarda de 3 a 10 minuts o més. També ve al navegar la ruta de senyal i el TT és tancat. Això seria un problema de Windows Mobile 2003 Second Edition, perquè tot el programari que instal un conflicte fa. Qui em pot ajudar TT perquè les obres o no hi ha un bon conductor del TT per al chipset SiRF Star III??
Lamentem, SiRF Star III és definitivament una millora del paper, si no està (correctament) és compatible amb els controladors tenen un problema.
Actualment, el controlador de GPS TT5 molt insuficient.
Utilitzeu la versió estable, 3.07, està bé?
HP iPAQ 2210 - Rikaline GPS-6010 - Brodit Holder - TomTom Navigator 5.21
Met citaat reageren
Reageren

Un debat similar

Discussió Autor Fòrum Comentaris Darrer missatge
Yakumo Yakumo Delta o Alpha? ipaqman Un altre telèfon mòbil 8 10 juny 2007 04:53
TomTom a Yakumo Delta X, no remcomo TomTom Navigator per a PDA 24 21 agost 2005 17:16
Yakumo Delta 300 GPS (o 168 milions d'euros) amb Wi-Fi Harley Fatboy WiFi 11 16 octubre 2004 00:01
Yakumo Delta 300 GPS. Rumocool Un altre telèfon mòbil 13 12 agost 2004 12:45
Yakumo Delta 300 / Mio 168 dedj Un altre telèfon mòbil 2 28 juliol 2004 22:32

Etiquetes
Experiència, càmeres de velocitat, Garantia, GPS, MyPal, nou, PDA, perfecte, problema, Programari, TomTom, Connexió, Lloc web, Windows Mobile

Hi ha 1 usuaris actius actualment veient aquest debat (0 usuari i 1 visitants)

Thread Tools
Veure

Regles per als missatges
El teu no ha de Comença una nova discussió
El teu no ha de respondre als missatges
El teu no ha de Enviar arxius adjunts
El teu no ha de Edita els teus missatges

Codi vB és Per
Smileys són Per
[IMG]codi Per
El codi HTML és Per
Trackbacks són Per