TomTom 5 a través de Delta Yakumo 300
Es tracta d'un debat sobre TomTom 5 a través de Delta Yakumo 300 a TomTom Navigator per a PDA fòrums, part de la categoria de navegació Windows Mobile, TomTom en el seu lloc que TomTom 5 no aptes per al Delta de l'Yakumo 300, el Mio (s ...
Anuncis Google (Desapareix als registre)
 |
|
Membre des de: 21 febrer 2005
Missatges: 1
Tomtom mostra en el seu lloc que
Tomtom Pot no ser adequat per al Delta de l'Yakumo 300

Mio (PDA segueix sent el mateix?) Comptaria amb el suport.
Algú té alguna experiència amb o consells sobre com
Tomtom 5 Com instal lar el programari?
Els 300 Delta va ser precisament aquest ideal ha de ser construït pels
GPS antena.
Membre des de: 22 setembre 2003
Missatges: 281
Algú ha provat ja el programari s'estan executant correctament?
Vull comprar TT5 però crec que no hi ha molts amb aquesta PDA.
Membre des de: 28 gener 2005
Missatges: 4496
Aquest és el
tomtom lloc:
Els següents dispositius són en l'actualitat
no és adequat NAVIGATOR 5 per:
* Fujtsu, Siemens (tots els models)
* Toshiba. (Tots els models
Siemens SX 56
Acer N10
Menjar P700
Mitac Mio 558
Packard Bell butxaca Gear 3025
ViewSonic V37
Yakumo Delta 300 , DELTA 400
ASUS MyPal (aquests models no tenen capacitat SD targeta)
Membre des de: 22 setembre 2003
Missatges: 281
oops .. trist
llavors el partit no per a mi.
Això canviarà? Aparell que comptarà amb el suport?
Membre des de: 28 gener 2005
Missatges: 4496
Cita:
|
Originalment publicat per Dylan18
oops .. trist
llavors el partit no per a mi.
Això canviarà? Aparell que comptarà amb el suport?
|
ff cerques al fòrum, que algú és tan pràctic que ha estat treballant
Membre des de: 24 octubre 2004
Missatges: 7
Ho sentim - no s'ha trobat. Torneu-ho de nou amb altres termes.
Membre des de: 15 febrer 2005
Missatges: 24
Cita:
|
Originalment publicat per boy1975
Tomtom mostra en el seu lloc que Tomtom Pot no ser adequat per al Delta de l'Yakumo 300  Mio (PDA segueix sent el mateix?) Comptaria amb el suport.
Algú té alguna experiència amb o consells sobre com Tomtom 5 Com instal lar el programari?
Els 300 Delta va ser precisament aquest ideal ha de ser construït pels GPS antena.
|
TomTom 5 opera al delta Yakumo 300
GPS
Vostè té dues versions és: Delta 300 i Delta 300
GPS.
Membre des de: 5 juny 2005
Missatges: 10
exactament, simplement funciona ......
Membre des de: 25 desembre 2004
Missatges: 56
Estic totalment d'acord, ara estic a prop de 3 dies en el meu TT5 Yakumo Delta 300
GPS i funciona sense problemes.
Membre des de: 23 juny 2005
Missatges: 1
Sóc propietari de la meva Yakumo delta tomtom3 300GPS i llegir amb sorpresa la llista de compatibilitat
tomtomAfirmar que el delta de l'Yakumo 300 seria inapropiat per tomtom5.
Immediatament
tomtom foc fins a l'últim racó i aquí està el resultat final:
Molt senyor meu:
En aquest moment no disposem de dades de prova per al PocketPC que una operació impecable de nou programari asseguren. Per aquesta raó, la qüestió no figura a la llista de compatibilitat de PocketPC. Aquesta és la informació que tenim dels milions de Mitac 168 i per aquesta raó, aquesta vegada a la llista, segons procedeixi.
És possible que el nou programari, però treballarà en el seu PocketPC, aquí, no podem garantir que donar. Per aquesta raó no és convenient a la llista. Us recomanem el lloc web de controlar. On hi ha suport per al seu Pocket PC s'oferirà a la llista de compatibilitat.
Atentament,
TomTom Equip de suport al client
La meva decisió és que tomtom5 funcionarà igual de bé al delta de l'300gps Yakumo com el Mio Mitac 168, llevat que
tomtom no suporta oficialment el seu producte per a la PDA per falta de resultats de la prova.
Vaig a ordenar l'actualització.
Michel
Membre des de: 14 desembre 2003
Missatges: 37
Membre des de: 15 maig 2005
Missatges: 795
Cita:
|
Originalment publicat per Michel_6
La meva decisió és que tomtom5 funcionarà igual de bé al delta de l'300gps Yakumo com el Mio Mitac 168, llevat que tomtom no suporta oficialment el seu producte per a la PDA per falta de resultats de la prova.
Vaig a ordenar l'actualització.
Michel
|
Però recordi que un gran nombre de 168 milions d'usuaris que tenen un munt de problemes amb TT5. Això tot i els 168 milions de dòlars en la llista de compatibilitat. La probabilitat és molt alta que vostè obtindrà aquests problemes.
Membre des de: 4 juny 2004
Missatges: 31
Per mi no hi ha problema amb el TT5 Yakumo 300
GPS 
tot funciona fins ara sense problemes
Membre des de: 23 juliol 2005
Missatges: 9
Sóc un PDA Yakumo Delta X vist aquests un integrat Sirf Star III
GPS receptor (20 canals). He tractat de TT3 i TT5, en primer lloc apareix el missatge "no
GPS aparells ", segons Enver no útil
GPS senyal. En general, triga de 3 a 10 minuts o més. També ve al navegar la ruta de senyal i està tancat tt. Això seria un problema a Windows Mobile 2003 Second Edition, perquè tot el programari que instal un conflicte fa. Qui em pot ajudar a TT per el que funciona correctament o no hi ha un bon conductor de TT per al chipset SiRF Star III?
Membre des de: 28 febrer 2004
Missatges: 83
Cita:
|
Originalment publicat per remcomo
Sóc un PDA Yakumo Delta X va comprar integra un SiRF Star III GPS Receptor (20 canals). He tractat de TT3 i TT5, en primer lloc apareix el missatge "no GPS aparells ", segons Enver no útil GPS senyal. En general, triga de 3 a 10 minuts o més. També ve al navegar la ruta de senyal i està tancat tt. Això seria un problema a Windows Mobile 2003 Second Edition, perquè tot el programari que instal un conflicte fa. Qui em pot ajudar a TT per el que funciona correctament o no hi ha un bon conductor de TT per al chipset SiRF Star III?
|
Sento molt, SiRF Star III és, sens dubte una millora del paper, sempre que no ho és (bé) és compatible amb els controladors tenen un problema.
Actualment, el
GPS controlador TT5 molt deficient.
Prova amb la versió estable 03/07, funcionarà bé?
HP iPAQ 2210 - Rikaline GPS-6010 - Brodit ProClip Titular + - TomTom Navigator 21/05
 |
|
|
Etiquetes
|
experiència, càmeres de velocitat, garantia, GPS, MyPal, nou, PDA, perfecte, problemes, programari, dades de prova, tomtom, enllaç, lloc web, Windows Mobile  |
Hi ha 1 usuari actiu actualment veient aquest fil (0 usuari i hostes 1)
|
|
|
| Eines de fil |
|
|
| Reproducció |
Lineal vista
|
Regles del fòrum
|
Vostè no ha de crear nous temes