Aquesta és una discussió sobre Vull QVGA o VGA? a Aplicacions de Windows Mobile fòrum, part de la categoria de Windows Mobile, he vist diversos temes en aquest fòrum, encara que tots amb floridura, però enlloc es pot trobar que jo ...
Ads by Google (desapareixen després de Registre)![]() |
|
|
Enllaç Tornar | Thread Tools | Veure |
|
He fet servir 1x Excel ... però jo no estava alegre. Fins i tot en els meus 19 "pantalla de PC tinc problemes. Tot el que faig és trucar, TT i d'Internet amb el meu telèfon intel ligent. Així que, bàsicament, no val la pena considerar un dispositiu amb VGA?
|
|
Si veus al teu Internet és molt més nítida i més.
És evident que una iPAQ té una pantalla de 4 polzades. Hi ha una VGA a la seva dreta i realment "veure" més que a la pantalla. Quan vostè toca el diamant, però també una pantalla VGA, perquè la pantalla és només 2,8 polzades (com el sentit comú o la sèrie TyTN) veure't més. Només cal veure i és més aguda, però no pot llegir perquè és massa petit. Heus aquí una comparació entre els dos: Mobile-review.com prèvia de la PDA - Asus MyPal A730 (hi ha una captura de pantalla en detall, a la part inferior de la pàgina) O aquí http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html una comparació ... Aquí Comentari: VGA vs (QVGA encore «VGA) Pocket PC una bona foto per una nitidesa ... I aquí Mobil Yaza ± lar: Quina és la diferència entre pantalles VGA i QVGA?: 100% Orijinal Ä ° Ã § erik Imatges bell estat (també en la navegació) |
|
Aquesta qüestió, totes les respostes per si mateix. Crec que el (W), pantalla VGA a la Touch HD molt millor que la pantalla QVGA a la Qtek 2020 o I Vario que tenia.
Comparar amb una resolució menor en l'equip. Converteix la pantalla un cop en el mode de 640 * 480. Això és similar a la meva QVGA. Posi, doncs, en 1024 * 768 o 1280 * 1024 i descobrir la diferència. ![]() |
|
Entenc la pregunta que no m'acaba.
El teu Per VGA. Per què algú no vol VGA està més enllà de mi. Pots trobar tota la informació d'una mida similar a QVGA en un programa de pantalla VGA, només que aquesta implica molt més nítida. Crec que la pregunta més: Necessita VGA, QVGA, o bé és suficient. El meu punt de vista de la qüestió és simple: És llarg anat bé amb QVGA, i si vostè no està exigint encara funciona. Però VGA li donarà més detall i més nítida si vostè està demanant, i veus que tots els programes que necessiten en major o menor grau. L'altra cara és que una pantalla VGA en si és exigent, així que per exemple, el consum d'energia també augmenta. WVGA és Wide VGA, així que en lloc de 640x480 és 800x480, com el Touch HD i l'Xperia X1. Sharp VGA, però una pantalla més ampla. |
![]() |
|
||||
| Discussió | Autor | Fòrum | Comentaris | Darrer missatge |
| [Skin] Windows Vista Portable Edition [QVGA / VGA] | xcilion | Aplicacions de Windows Mobile | 48 | 30 abril 2009 22:20 |
| Resolució de pantalla de VGA a QVGA a WM5 | Nielex | Windows Mobile | 0 | 27 setembre 2007 18:36 |
| VGA / QVGA | MisterMeJ | Aplicacions de Windows Mobile | 2 | 25 juny 2006 14:36 |
| TomTom Mobile 5.20 a posar: suport QVGA | Wouter | TomTom Navigator per a PDA | 44 | 1 febrer 2006 23:44 |
| QVGA o VGA? | patfee | Aplicacions de Windows Mobile | 4 | 10 gener 2006 20:30 |
| Etiquetes |
| ASUS, ordinador, diamant, Internet, ipaq, MyPal, Navegació, PDA, pim, Qtek, pantalla, smartphone, SNAP, TomTom, Vario, Què fer?, XPERIA |
Hi ha 1 usuaris actius actualment veient aquest debat (0 usuari i 1 visitants) |
|
| Thread Tools | |
| Veure | |
|
|