Problema amb els fitxers d'instal lació de la cabina

Aquesta és una discussió sobre Problema amb els fitxers d'instal lació de la cabina a Aplicacions de Windows Mobile fòrum, part de la categoria de Windows Mobile, Modbreak No és la intenció d'aquest fòrum que les solucions donades per correu o per telèfon. D'aquesta manera ...

Ads by Google (desapareixen després de Registre)
Reageren

Enllaç Tornar Thread Tools Veure
Membre des de: 22 març 2004
Bulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Missatges: 3186
Moderador
2 gener 2009
ModbreakNo és la intenció d'aquest fòrum que les solucions donades per correu o per telèfon. D'aquesta manera també té un altre problema s'eleva del no-res a això.
Met citaat reageren
Membre des de: 16 maig 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Missatges: 3.375
Guru
2 gener 2009
Cita:
Originalment escrit per postbus31 Bekijk bericht

Scheemda que el contracte estigui en la Saviesa.
Aquesta wieshaid weezn principi motn.
Binst mor dolent que informa.
Scheemda, et vull tant? De la meva casa de costura.
Dou a la groetn Henk Wijngaarden.
Bie vida en els pobles
Navigon, simplement el millor.
Met citaat reageren
Membre des de: 2 gener 2009
GuevaraNL is op de goede weg
Missatges: 14
Nous Estats membres
2 gener 2009
Cita:
Originalment escrit per tankliner Bekijk bericht
Envia-li un correu electrònic aquí.
L'opció de correu està obert.
De sobte veu que viu a prop.
Posi aquí el seu número en ell, i jo Cal
Llavors em va posar el telèfon que el foc Tweel eev'n OET.
Que el més suau la marxa.
Que s'ha fet sentir ;-)
Met citaat reageren
Nous Estats membres
2 gener 2009
Cita:
Originalment escrit per Bulls-eye1 Bekijk bericht
ModbreakNo és la intenció d'aquest fòrum que les solucions donades per correu o per telèfon. D'aquesta manera també té un altre problema s'eleva del no-res a això.
¡Ui, el va veure massa tard. Però de totes maneres vaig a publicar la solució aquí, perquè suposo que no sóc l'únic amb aquest problema molest am.

Per tant, són encara la benvinguda a aportar solucions sentir!
Met citaat reageren
Membre des de: 28 gener 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Missatges: 4579
Comunitat Contacte
2 gener 2009
Un CABFILE mirar-te a la vista en arbre, seleccioneu i després copiar.

Ara vostè pot fer dues coses, obrir la finestra de ActiveSync, i feu clic al botó d'arbre, o en l'arbre normal, desplaceu-vos cap avall fins a trobar aparat mòbil.

Enganxa la cabina a la carpeta. Obriu l'explorador de l'aparell, cerqueu a la cabina, feu clic fins que comença a instal lar.

Això és, almenys, per a mi, ja que estic ocupat amb WM
Met citaat reageren
Membre des de: 16 maig 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Missatges: 3.375
Guru
2 gener 2009
Cita:
Originalment escrit per postbus31 Bekijk bericht
Un CABFILE mirar-te a la vista en arbre, seleccioneu i després copiar.
Ara vostè pot fer dues coses, obrir la finestra de ActiveSync, i feu clic al botó d'arbre, o en l'arbre normal, desplaceu-vos cap avall fins a trobar aparat mòbil.
Enganxa la cabina a la carpeta. Obriu l'explorador de l'aparell, cerqueu a la cabina, feu clic fins que comença a instal lar.
Això és, almenys, per a mi, ja que estic ocupat amb WM
La meva explicació no, la seva explicació no funciona (ja he indicat, però amb diferents paraules), no hi ha res per treballar.
És tan estrany, tinc, com he tingut contacte amb telefonsich, que progje mateix en el meu dispositiu, l'A Asus MyPal 632n amb WM5 com SDcard CABFILE, en la meva manera d'haver posat.
I la instal lació és senzilla.
Iniciat Thread pot dir amén.
L'hi porta sense cap possibilitat.
Causa? Hi ha buscat.
M'encanta el moment en WM6, que prbobleem lliurat.
Programaa diu que no està certificat, i després el partit
Per tant, continuar.

Però gràcies per l'explicació, per desgràcia, no.

Salutació del Hoeve Woeste.
Navigon, simplement el millor.
Met citaat reageren
Membre des de: 25 març 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Missatges: 3455
Membres per la Vida
2 gener 2009
Cita:
Originalment escrit per GuevaraNL Bekijk bericht
Ara estic més de 12 hores fent i espero que per fi algú més per mi el més clar i explicar clarament com puc fer-ho que haurien de tenir.

Gràcies!
Com desbloquejar la seva aplicació HTC Windows Mobile - Ajuda simple

Aquí pot trobar una altra cosa per establir les seves polítiques. Llavors vostè pot instal lar.
Touch HD, Palm Treo 750V, i-mate SP5,Leadtek 95XX/SPV-C600.
Met citaat reageren
Nous Estats membres
3 gener 2009
Cita:
Originalment escrit per marco899 Bekijk bericht
Com desbloquejar la seva aplicació HTC Windows Mobile - Ajuda simple

Aquí pot trobar una altra cosa per establir les seves polítiques. Llavors vostè pot instal lar.
Com vostè ha llegit, no es tracta d'un terminal específic i el Touch HD! També obtenir per escrit que no tots els dispositius funcionen (vegeu la resposta hi és) i així em resulta difícil fer malabarismes amb una mica on el resultat no és segur i en el pitjor dels casos les coses més agradables en els cent és.

El que em pregunto ara és, o és alguna cosa a veure amb el fet que els aparells ICM han rebut una subscripció a Vodafone (comprat en 2Call) Podria ser que està bloquejat? Vostè pot ser desbloquejat a través del programari, sinó que reprèn les pessetes necessàries i la versió en HD no puc trobar.

Encara em sembla estrany. Hi ha d'haver alguna cosa més persones s'apliquen a la Touch HD han triat ICM i també una subscripció o 3rdParty Girador andfere han programari que s'executa?

Té l'esperança encara i segueix sent una solució de treball ...
Met citaat reageren
Membre des de: 25 març 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Missatges: 3455
Membres per la Vida
3 gener 2009
Intenta que és just, girador corrent en el meu Touch HD i això només és una configuració de registre universal. També pot buscar CeRegEditor, on vostè té l'opció que es desbloquegi automàticament (usant la meva pròpia).
Per estar segur, sempre feu una còpia de seguretat.
Touch HD, Palm Treo 750V, i-mate SP5,Leadtek 95XX/SPV-C600.
Met citaat reageren
Nous Estats membres
3 gener 2009
Cita:
Originalment escrit per marco899 Bekijk bericht
Intenta que és just, girador corrent en el meu Touch HD i això només és una configuració de registre universal. També pot buscar CeRegEditor, on vostè té l'opció que es desbloquegi automàticament (usant la meva pròpia).
Per estar segur, sempre feu una còpia de seguretat.
Hola Marc

CeRegEditor que sembla interessant. Vols dir que a vegades després de l'opció?

El sistema d'opperating o dispositiu, bloquejar qualsevol escriu a registre. Per desactivar blocade, si us plau, utilitzeu l'eina incrustada en CeRegEditor, Eines-> Registre de desbloqueig.

I necessito més res per canviar el meu Touch HD i després hauria de treballar?
Met citaat reageren
Nous Estats membres
3 gener 2009
Cita:
Originalment escrit per GuevaraNL Bekijk bericht
Hola Marc

CeRegEditor que sembla interessant. Vols dir que a vegades després de l'opció?

El sistema d'opperating o dispositiu, bloquejar qualsevol escriu a registre. Per desactivar blocade, si us plau, utilitzeu l'eina incrustada en CeRegEditor, Eines-> Registre de desbloqueig.

I necessito més res per canviar el meu Touch HD i després hauria de treballar?

Bé, per fi manejar! Primer havia intentat CeRegEditor com es descriu anteriorment, però també que no ho era. De sobte, vaig veure la llum i vaig pensar que mai podria estar a la cabina Staller! Aquesta nit em desinstal i va decidir instal lar de nou. El que es ve? De cabina de passatgers que s'utilitza per als arxius de Staller taxi a instal lar, però jo sempre vaig pensar que en fer clic en un arxiu CAB que el programa d'instal lació es farà càrrec. No és així!

En primer lloc, ha de fer clic a l'estand Staller i des d'allà es pot seleccionar on voleu instal lar el CAB i el que el directori que desitja. Jeeminee, i ara més de 24 hores em vaig asseure i negociada per mantenir ocupat allà ..

Gràcies a tots per el pensament i la recerca de solucions. Ara per fi gaudir de tot el bo és el que aquesta unitat em fa!
Met citaat reageren
Reageren

Un debat similar

Discussió Autor Fòrum Comentaris Darrer missatge
CAB.files instal lar! jspr Aplicacions de Windows Mobile 18 18 abril 2009 22:33
cab parahawk4000 HTC 1 5 abril 2008 11:56
Els arxius CAB hoogerhuis Aplicacions de Windows Mobile 9 9 agost 2007 23:02
cab chevy-fan HTC 2 31 octubre 2004 12:35
Instal lació d'arxius CAB directament des del PC a la PDA speedme Aplicacions de Windows Mobile 1 7 febrer 2003 22:55

Etiquetes
ActiveSync, ASUS, cab, Compact Framework 3.5, diamant, descarregar, Google, HTC, HTC Touch HD, mail, No s'ha pogut, Mobile, MyPal, nou, Outlook, PDA, Registre, pantalla, smartphone, Programari, telèfon, unitat, Vodafone, Lloc web, Windows Mobile

« Xml?!? | . NET »

Hi ha 1 usuaris actius actualment veient aquest debat (0 usuari i 1 visitants)

Thread Tools
Veure

Regles per als missatges
El teu no ha de Comença una nova discussió
El teu no ha de respondre als missatges
El teu no ha de Enviar arxius adjunts
El teu no ha de Edita els teus missatges

Codi vB és Per
Smileys són Per
[IMG]codi Per
El codi HTML és Per
Trackbacks són Per