Aquesta és una discussió sobre Problema amb els fitxers d'instal lació de la cabina a Aplicacions de Windows Mobile fòrum, part de la categoria de Windows Mobile, Modbreak No és la intenció d'aquest fòrum que les solucions donades per correu o per telèfon. D'aquesta manera ...
Ads by Google (desapareixen després de Registre)![]() |
|
|
Enllaç Tornar | Thread Tools | Veure |
|
Un CABFILE mirar-te a la vista en arbre, seleccioneu i després copiar.
Ara vostè pot fer dues coses, obrir la finestra de ActiveSync, i feu clic al botó d'arbre, o en l'arbre normal, desplaceu-vos cap avall fins a trobar aparat mòbil. Enganxa la cabina a la carpeta. Obriu l'explorador de l'aparell, cerqueu a la cabina, feu clic fins que comença a instal lar. Això és, almenys, per a mi, ja que estic ocupat amb WM ![]() |
|
Ara estic més de 12 hores fent i espero que per fi algú més per mi el més clar i explicar clarament com puc fer-ho que haurien de tenir.
Gràcies! |
|
Com desbloquejar la seva aplicació HTC Windows Mobile - Ajuda simple
Aquí pot trobar una altra cosa per establir les seves polítiques. Llavors vostè pot instal lar. |
|
Intenta que és just, girador corrent en el meu Touch HD i això només és una configuració de registre universal. També pot buscar CeRegEditor, on vostè té l'opció que es desbloquegi automàticament (usant la meva pròpia).
Per estar segur, sempre feu una còpia de seguretat. |
|
Hola Marc
CeRegEditor que sembla interessant. Vols dir que a vegades després de l'opció? El sistema d'opperating o dispositiu, bloquejar qualsevol escriu a registre. Per desactivar blocade, si us plau, utilitzeu l'eina incrustada en CeRegEditor, Eines-> Registre de desbloqueig. I necessito més res per canviar el meu Touch HD i després hauria de treballar? |

![]() |
|
||||
| Discussió | Autor | Fòrum | Comentaris | Darrer missatge |
| CAB.files instal lar! | jspr | Aplicacions de Windows Mobile | 18 | 18 abril 2009 22:33 |
| cab | parahawk4000 | HTC | 1 | 5 abril 2008 11:56 |
| Els arxius CAB | hoogerhuis | Aplicacions de Windows Mobile | 9 | 9 agost 2007 23:02 |
| cab | chevy-fan | HTC | 2 | 31 octubre 2004 12:35 |
| Instal lació d'arxius CAB directament des del PC a la PDA | speedme | Aplicacions de Windows Mobile | 1 | 7 febrer 2003 22:55 |
Hi ha 1 usuaris actius actualment veient aquest debat (0 usuari i 1 visitants) |
|
| Thread Tools | |
| Veure | |
|
|