Cita:
Originalment publicat per Gazpacho
/ Em recorda interminables vs WM. iPhoneDebats. 
|
La meva preocupació no és que el
iPhoneSide a anar. En canvi: crec que la pantalla avui és molt important. Tinc un telèfon tàctil de negocis favorable i que realment es perdi la vista del meu paper. Després d'unes setmanes
iPhone Em vaig alegrar que podria enviar de tornada (avantatge d'un programa de préstecs).
Personalment crec que la
iPhone no realment revolucionari. Francament, res en executar l'HP Jornada el 2000. No llueixi elegant, però conceptualment és el mateix. Quan vaig tenir fins i tot un odiat però. Ens pot tècnicament millor.
D'altra banda, veig que si no hi ha una acció ràpida de Microsoft,
HTC i
Samsung fer, fer que la seva plataforma uniforme completament perdut. Diversió per a tota la diversitat, però Knudde per a desenvolupadors (plugins Touch flux no existeixen, i
Omnia no pot, i si ja existeixen seran sens dubte diferents en cada un). I a llarg termini destrueix el valor afegit d'un sistema operatiu per al consumidor / empresa.
Microsoft també podria millorar en molts aspectes. Miro a la interfície de Zune, llavors sembla relliscosa i funciona molt suaument (també en Xbox Media Center, i crec). Això seria com jo vull anar, va oferir un panorama general de la interfície gràfica d'usuari segueix sent actual.
Personalment crec més en una millor integració i la intel.ligència. Miro el sistema de navegació per a automòbils i el corrent mitjana
HTC pantalles, a continuació, seure allà a les coses petites, igual que altres comportaments funcionals durant una trucada, navegar i descansar. eines com
Xobni fer-ho per a Outlook i un cop molt gran. Eines veure si la freqüència de Xobni de comunicació i allunyar-nos de certes coses com l'elecció més intel ligent (per exemple, en un 95% de la seva comunicació, però als 10 adreces específiques on anar). Això et fa més intel ligent GUI i salva al seu treball. Si hi havia alguna cosa que els estimava més temps per la meva àrea. Però la versió de 2100 o
Ganivetada