Cita:
Originalment escrit per Gazpacho
/ Em recorda interminables vs WM. debat iPhone. 
|
La meva preocupació no és que el camí per l'iPhone. Per contra, crec que és molt important la pantalla avui. Tinc un Touch Pro com un dispositiu de negocis i realment es perdi la vista del meu paper. Després de diverses setmanes iPhone em vaig alegrar que podria enviar de tornada (avantatge d'un programa de préstecs).
Penso en l'iPhone no és realment revolucionària. Francament, res en executar l'HP Jornada al 2000. No llueixi elegant, però conceptualment el mateix. Llavors, jo també tinc un horrible odi d'una altra manera. Podríem tècnicament millor.
D'altra banda veig que si no hi ha una acció ràpida de Microsoft, HTC i Samsung ho fa, de manera que la uniformitat de la seva plataforma completament perdut. Diversió per a tota la diversitat, però el desenvolupador knudde (Touch plugins de flux no existeixen, i que el Omnia no pot, i si ja existeixen, sens dubte serà diferent en cada un). I en el llarg termini que destrueix el valor afegit d'un sistema operatiu per al consumidor / empresa.
Microsoft també podria millorar en molts aspectes. Miro a la interfície de Zune es veu que funciona molt relliscosa, i sense problemes (i també en Xbox Media Center crec). Això seria com jo vull anar, sempre que el panorama general de la interfície d'usuari actual es manté.
Jo crec més en si mateixos una millor integració i intel • ligència. Veig que l'automòbil mitjana de navegació i les pantalles d'avui HTC, llavors hi ha coses poc, com el comportament funcional d'altres durant les trucades, de navegació i el descans. eines com ara
Xobni fer-ho per Outlook i un èxit molt gran. Eines Xobni veure si la freqüència de la comunicació i el plom fora d'allà que les coses són com elecció intel ligent (per exemple, el 95% de la seva comunicació, però el 10 adreces específiques anar). Aquesta és la seva interfície gràfica de treball més intel ligent i el guarda. Si hi havia alguna cosa que m'encantava tenir més temps per al meu entorn. Però això serà la versió de 2100
Jaap