SMS de missatges no enviats

Aquesta és una discussió sobre SMS de missatges no enviats a Windows Mobile fòrum, part de la categoria de funcionament del sistema, tinc un problema, si es detecta en un SMS WM5 no va poder ser enviat, hi va haver un so ...

Ads by Google (desapareixen després de Registre)
Reageren

Enllaç Tornar Thread Tools Veure
Membre des de: 18 juliol 2009
paterke is op de goede weg
Missatges: 4
Nous Estats membres
22 juliol 2009
Tinc un problema descobert
Si un SMS en WM5 no va poder ser enviat, hi va haver un so per a reportar. Ara, amb WM6 escoltar més res, així que sempre que l'SMS s'envia quan en realitat es va traslladar als projectes.

Algú una solució?
Met citaat reageren
Membre des de: 8 novembre 2006
fjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoon
Escriu mee lekker
22 juliol 2009
Normalment es farà un emergent amb el missatge que s'envia el missatge quan es pressiona enviar?
Si més no, en el meu dispositiu que va ser el cas. Personalment em va semblar molest i desactivat.

Efectivament, pots mirar a la carpeta d'elements enviats. Si el missatge és que és tan enviat.

Una altra opció podria ser l'opció de confirmació de lliurament per al canvi.
Vostè rep un missatge agradable quan l'SMS ha estat efectivament lliurat. Així que si el receptor té el poder, i el missatge es lliura més tard, rep el missatge més tard. L'avantatge és que vostè sap que el missatge ha estat rebut.

No obstant això, depèn del seu proveïdor. T-Mobile admet en cap cas, però no KPN.
Float kuuln Mer, 't wa els Lop.
Met citaat reageren
Membre des de: 12 març 2005
chiman is op de goede weg
Ja està en marxa
22 juliol 2009
Vostè probablement ha de desactivar en la seva PDA.

A través del seu registre pot canviar el (excés).
Aquí és un lloc amb explicacions:
Activar o desactivar l'SMS (missatge de text) va notificar Bubble »meu Vida Digital

Hi ha també alguns programes de programari.

Bona sort
MDA Compact I - SPV M700
Met citaat reageren
Reageren

Un debat similar

Discussió Autor Fòrum Comentaris Darrer missatge
Postal proporciona compressió dels missatges de text SMS Gonny Aplicacions de Windows Mobile 3 27 abril 2007 11:54
Free SMS Enviar SMS gratis amb 1,0 Gonny Aplicacions de Windows Mobile 5 18 agost 2006 11:39
Avançat d'SMS, fer més amb SMS Wouter Aplicacions de Windows Mobile 4 6 març 2006 11:48
SMS Enviament de SMS amb BT en connexió al dispositiu de fàcil ... .. accident nobacon Bluetooth 5 3 febrer 2004 14:39

Etiquetes
KPN, PDA, Registre, Programari, T-Mobile, unitat

Hi ha 1 usuaris actius actualment veient aquest debat (0 usuari i 1 visitants)

Thread Tools
Veure

Regles per als missatges
El teu no ha de Comença una nova discussió
El teu no ha de respondre als missatges
El teu no ha de Enviar arxius adjunts
El teu no ha de Edita els teus missatges

Codi vB és Per
Smileys són Per
[IMG]codi Per
El codi HTML és Fora
Trackbacks són Per