missatge no s'envia sms

Es tracta d'un debat sobre missatge no s'envia sms a Windows Mobile fòrums, part del Sistema Operatiu categoria, he descobert un problema amb WM5 Si ningú ha pogut enviar SMS, es va sentir un soroll ...

Anuncis Google (Desapareix als registre)
Reageren

Linkback Eines de fil Reproducció
Membre des de: 18 juliol 2009
paterke is op de goede weg
Missatges: 4
Nou membre
22 juliol 2009
Tinc un problema descobert
Si un SMS en WM5 no va ser enviat, es va sentir un soroll que informar. Ara, amb WM6 sents res més, així que sempre que l'SMS s'envia als projectes, quan en realitat en moviment.

Algú una solució?
Met citaat reageren

Membre des de: 8 novembre 2006
fjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoon
Missatges: 486
Escriu putes
22 juliol 2009
Normalment, farà una finestra emergent amb el missatge que el missatge enviat és, una vegada que premi enviar?
Almenys en el meu màquina que era el cas. Personalment em va semblar molest i em discapacitats.

Si ho necessites pots mirar a la carpeta Elements enviats. Si el missatge és, que s'envia.

Una altra possibilitat podria ser l'opció de confirmació del lliurament de canviar.
Vostè rep un missatge bo si l'SMS és efectivament lliurada. Així que quan el dispositiu receptor, i el missatge es formularà més endavant, vostè aconsegueix el missatge més tard. L'avantatge és que vostè sap que el missatge rebut.

Simplement no depèn del seu proveïdor. T-Mobile recolza, en qualsevol cas, però KPN no.
flotador Mer kuuln, que wa Lop solt.
Met citaat reageren
Membre des de: 12 març 2005
chiman is op de goede weg
Missatges: 114
Va per bon camí
22 juliol 2009
Probablement l'han desactivat en la seva PDA.

A través del seu registre es pot canviar l'excés de ().
Aquí és un lloc amb explicacions:
Activar o desactivar l'SMS (missatge de text) va notificar »La meva Vida Digital

També hi ha alguns programes de programari.

Èxit
MDA Pacte SPV I - M700
Met citaat reageren
Reageren

Discussions similars

Discussió Autor Fòrum Comentaris Darrer missatge
Zip proporciona una compressió dels missatges de text SMS Gonny Aplicacions per a Windows Mobile 3 27 abril 2007 10:54
SMS Gratis Enviar SMS gratis amb 1,0 Gonny Aplicacions per a Windows Mobile 5 18 agost 2006 10:39
Avançada de SMS, fer més amb SMS Wouter Aplicacions per a Windows Mobile 4 6 març 2006 10:48
Enviar SMS SMS amb fàcil ... BT connectar al dispositiu .. xoc nobacon Bluetooth 5 3 febrer 2004 13:39

Etiquetes
KPN, PDA, registre, programari, T-Mobile, aparell

Hi ha 1 usuari actiu actualment veient aquest fil (0 usuari i hostes 1)

Eines de fil
Reproducció

Regles del fòrum
Vostè no ha de crear nous temes
Vostè no ha de respondre als missatges
Vostè no ha de Enviar arxius adjunts
Vostè no ha de Edita els teus missatges

BB codi és A
Smileys seva A
[IMG]Codi és A
El codi HTML és De
Trackbacks són A