Asus R2H UMPC a la

Es tracta d'un debat sobre Asus R2H UMPC a la a Netbooks fòrums, part de la categoria de netbooks i pastilles, Niles dóna sentir res. Ara em vaig comprar un R2H i estic molt satisfet, tinc la seva ...

Anuncis Google (Desapareix als registre)
Reageren

Linkback Eines de fil Reproducció
Membre des de: 7 octubre 2004
Rudi Hendrix is zeker op de goede weg
Missatges: 264
Escriu putes
19 abril 2007
Niles dóna sentir res. Mentrestant, em vaig comprar un R2H i estic molt satisfet d'ell!
El vaig veure en l'acte construcció (d'una manera que ho vaig fer una altra vegada com aquesta pot tenir). Navegació i la reproducció de música ja no és un problema! A través de la meva MDA Pro, puc navegar per Internet. Tot és possible de veritat!

Tinc 512 MB a aparèixer. Crec que de per si suficient. Per què Asus han declarat que vostè pot posar en 512 màx? He escoltar més històries de persones que han posat en capacitats de 1GB, sense problemes.
Met citaat reageren

Membre des de: 22 desembre 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Missatges: 4698
Moderador
19 abril 2007
Potser vostè ja ho sap, però si tens entre 26 d'octubre 2006 i el 15 març 2007 R2H vostè va comprar, vostè qualifica per a una actualització de Vista. Tinc Vista Business Edition ja estan dins.

Per a més informació: Programa d'actualització de Windows Vista
[HD2 i HTC HTC Hero i l'iPhone 3G] --->Informació del Reglament de butxaca--->[Celi Redfly 1000H i Aparells Elèctrics i Electrònics i DO de DOT / M]
Met citaat reageren
Membre des de: 24 gener 2005
Niles is op de goede weg
Missatges: 216
Va per bon camí
24 abril 2007
He comprat el meu R2H el dia que va sortir i pel que només es va perdre el vaixell. Estic aquí per recordar a moure's a Vista, però no estic segur que el meu valor de € 90 (si veig a una unitat USB DVD-ROM pot demanar prestat). Sembla molt millor que treballar d'acord amb els que l'han provat.
Met citaat reageren
Membre des de: 4 maig 2007
MPWpeter is op de goede weg
Missatges: 19
A penes començat
4 maig 2007
Hola Mers Fòrum!
Vull un UMPC per a tothom per comprar. El R2H a primera vista sembla el més adequat, amb el Mediona UMPC com un proper segon lloc.

El estrany és que el R2H apareixen de sobte a les botigues en línia venen per tot arreu i el Mediona no està disponible. Hi ha un successor d'Asus per aconseguir alguna cosa?

El R2H és també a les botigues en línia per comprar? Que tinc fins ara no va aconseguir trobar botigues ...
Met citaat reageren
Escriu putes
4 maig 2007
En la meva experiència, el R2H definitivament una bona opció!

S'inclouen també la venda MyComm.
Per batre-fent clic it.nl després del que sembla que ella segueix sent una en estoc.

Si vostè té una captura i el teclat plegable que es senti com jo estimo al meu recomanat!

Ja sigui un successor? No sé quina és la situació d'ella és, però he trobat fa una estona:
nou i resistent UMPC d'ASUS té GPS - Navegació Gadget
Met citaat reageren
A penes començat
4 maig 2007
Cita:
Originalment publicat per Rudi Hendrix Bekijk bericht
Si vostè té una captura i el teclat plegable que es senti com jo estimo al meu recomanat!
Aquest teclat és precisament un dels pre per al ASUS
Met citaat reageren
Escriu putes
4 maig 2007
Sé que els teclats realment molt bo. Només meu té un argument amb una copa es pot perdre.

Ara em volia comprar un de nou, però són difícils de trobar. Targus enviat: que ja no es produeixen ...

Així que si algú està començant a ...
Met citaat reageren
A penes començat
4 maig 2007
@ Rudi
Igual que l'IVA que el va vèncer per haver conservat una, demanen només de € 200, - més que en cap altra :-(
Met citaat reageren
Escriu putes
4 maig 2007
Per què 200 milions més? Depèn una mica d'on mirar i on has mirat.
Aquesta és la versió amb 60 GB de disc dur i bluetooth i webcam. Moltes versions més barates es pot veure, no bluetooth i webcam. Es caracteritza generalment per només 40 GB de disc dur. En si mateix, per descomptat, no té molt a veure, però per mi, el bluetooth és un deure!

€ 892, - IVA inclòs és bo ser alt, sí ...

No tinc accions en Beat it o alguna cosa així, però era només un suggeriment
Met citaat reageren
Membre des de: 24 gener 2005
Niles is op de goede weg
Missatges: 216
Va per bon camí
4 maig 2007
Sens dubte hi ha un successor per al R2H però encara un temps en el desenvolupament. La T83, arriba aquest any a la tardor.

UMPC de ASUS T83 "La baula giratori QWERTY - Engadget

És, lamentablement, no part de la plataforma Intel McCaslin sinó que utilitza la plataforma de VIA. Això accelerarà no serveix com la memòria de 512 MB. No obstant això, aquesta molt més assequible que el Q1 Ultra. La raó d'aquest no és el successor del meu R2H és només una resolució de 800x480. Si hi hagués una 1024x600, penso en això.
Met citaat reageren
Membre des de: 27 març 2007
SyNc^ is op de goede weg
Missatges: 17
A penes començat
6 maig 2007
@ Montfort: És Windows Vista més en els TabletPC o dir que deixi que Windows XP Tablet més que seure allà. I per tant tots els programes o controladors especials que els necessiti esperar. Com GPS/ Bluetooth, etc.

Si funciona millor del que li ordenen.

Gràcies.
Sync ^
Met citaat reageren
Membre des de: 22 desembre 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Missatges: 4698
Moderador
6 maig 2007
Cita:
Originalment publicat per SyNc^ Bekijk bericht
@ Montfort: És Windows Vista més en els TabletPC o dir de permetre que Windows XP Tablet més que seure allà. I per tant tots els programes o controladors especials que els necessiti esperar. Com GPS/ Bluetooth i més.

Si funciona millor del que li ordenen.

Gràcies.
Sync ^
Vista no han desenvolupat encara, espera un temps fora, Vista encara utilitzen algunes actualitzacions, espero que
Prop d'un mes o així espero ser capaç de dir més sobre les meves experiències. Del que he llegit que faria el treball, especialment d'escriptura a mà seria millor. Em sembla que bastant moderada en el moment de treball. els controladors de Vista d'Asus són, per ara disponible.
Té l'augment de memòria, tinc 1 Gb en lloc dels 256 MB addicionals que en ella, ara té una mica millor.
[HD2 i HTC HTC Hero i l'iPhone 3G] --->Informació del Reglament de butxaca--->[Celi Redfly 1000H i Aparells Elèctrics i Electrònics i DO de DOT / M]
Met citaat reageren
Membre des de: 27 març 2007
SyNc^ is op de goede weg
Missatges: 17
A penes començat
6 maig 2007
@ Montfort, he arribat a utilitzar 768 MB i s'executa bona forma. Crec que no omplen el CD de Windows Vista demanarà. I aquí està a l'espera d'experimentar tot aquí.

Sync ^
Met citaat reageren
A penes començat
7 maig 2007
@ Rudi
No vaig voler dir que es queixen del que vostè sap! :-)
No és l'única diferència que el preu tant en els dispositius. Si no estaven prestant atenció, es perd molt si alguns d'euros. Especialment si es té en compte també que sovint els complements no se sentin aquí!

PDAshop.nl fent més extensament en el lloc: Tots els que estan accessoieres seure perfectament resumida. Tenen molt en els darrers dies i va cridar afgemaild perquè no tenia estoc. I en realitat l'únic que aconsegueix una cosa diferent ...

He acaba de demanar funprice.nl Com que confirmarà per correu electrònic per proporcionar els mateixos accessoris. Desafortunadament back $ 2 més car ...
Met citaat reageren
Escriu putes
7 maig 2007
Vostè té en tot cas, o la versió amb la dent blau.

Jo no estava irritat, però és exactament el que volia advertir a tots vostès a que també s'ha de veure. Algunes coses segueixen sent tan vaga com sigui possible, de manera que només tardanament descobreix que l'aplicació no és el que vas fer.

Diverteix-te amb el dispositiu, en qualsevol cas!

Si alguna vegada considerar la cosa al cotxe per construir, recomano sincerament!
Heus aquí algunes imatges:
Àlbum de fotos, en línia! Les teves fotos digitals en una galeria en línia per al meu àlbum! (Els cables estan millor resoltes)
Met citaat reageren
Reageren

Etiquetes
bateria, tots els programes, asus, cotxe, càmera, connector, dell, e-mail, Fotos, lliure, GPS, lliure, depèn, Internet, correu, mp3, navegació, nou, PDA, samsung, pantalla, cruixit, programari, sony, venda, tom tom, superior, vista, lloc web, Mostra, wifi

Hi ha 1 usuari actiu actualment veient aquest fil (0 usuari i hostes 1)

Eines de fil
Reproducció

Regles del fòrum
Vostè no ha de crear nous temes
Vostè no ha de respondre als missatges
Vostè no ha de Enviar arxius adjunts
Vostè no ha de Edita els teus missatges

BB codi és A
Smileys seva A
[IMG]Codi és A
El codi HTML és De
Trackbacks són A