Com que aquestes als Països Baixos Països Baixos d'acord amb HP, com a molt aviat a mitjans de setembre estarà disponible a través d'eBay que m'ho va comprar i des de fa més d'una setmana d'ús.
He comprat una aplicació més car amb 120 GB de disc dur, 1,6 GHz, 2 GB de RAM i bateria de 6 cel.
Va guanyar 760, $ = $ 85 pagats + despeses d'enviament. Total 846, = $
Convertit sobre 547, = euro. Per desgràcia, encara 115, = importacions de l'euro i recaptació d'impostos. Total de 662, = Euro.
No cacauets per a un Ooohhhh Minilap però la bellesa issió.
El teclat és de mida, però la pantalla és molt nítid.
La bateria extraïble de 6 cel pals cap avall, i per tant dóna una petita pendent per al teclat com em trobo molt agradable d'utilitzar. El pes és baix, però això no és un desavantatge per a mi. El mini és bo amb una mà per recollir i transportar. Les dimensions em sembla perfecte encaixa perfectament en la guantera del cotxe, no és el consum de tota reunions de taula i també en el vaixell sense cap impediment.
Les lletres són petites, molt petites, però amb alguns canvis de configuració per adaptar-se.
Desavantatge: Hi ha Vista ..............
Ara podeu dir que és un avantatge, però m'agrada Vista, el principal inconvenient de la nota mini.
Ara no tenia cap experiència amb Vista des que actualitzar el meu temps lliure escriptori esquerra va guanyar per pèrdua de tots els informes negatius sobre compatibilliteitsproblemen etc I les experiències que vaig tenir en els meus fills m'han tots a 2 dies per decidir a la ferralla fora de Vista i XP Pro per posar-hi.
El programa és en la meva opinió, massa pesat per al processador a través de la qual tot és bastant lent. Una pàgina web requereix de CPU de 100%! Juga un joc en línia (backgammon) lliurament a cada pas 2 un retard de 3 segons.
Una mirada ràpida i obrir un arxiu no hi és una pel.lícula i el joc és una tragèdia.
Si vostè pensa que Vista és un programa bé i trobem que lenta no s'oposen a deixar que em passa a ser controlada principalment a causa de XP és una tasca difícil. Al lloc d'HP són tots els controladors disponibles per a la nota mini perquè jo no sóc l'únic que troben Vista d'un desastre. Baixar la versió de XP Pro també és gratuïta si vostè té un disc d'instal lació de xp pro (còpia) d'instal lar ja s'utilitzen amb el XP ProductKey i iniciï la trucada i donar ProductKey per Vista. obté un codi d'activació del XP Pro
Amb XP Pro instal lat una nota mini estralls Roeland tot el que vostè pot gestionar el voorschoteld.
En xp pro he instal lat Mozilla i VLC media player per facilitar el seu ús.