A causa d'això, segons HP Països Baixos Països Baixos al setembre a la major brevetat, la meitat estaran disponibles a través d'eBay que el va comprar i des de fa més d'una setmana en ús.
Ha comprat l'aplicació de costosos, amb 120 GB de disc dur, 1,6 GHz, 2GB de RAM i bateria de 6 cel.
Tenir 760, paga $ = $ 85 + despeses d'enviament i manipulació. Total de 846, = $
Convertits sobre 547, = euro. Lamentablement, encara 115 = EUR IVA i aranzel d'importació. Total de 662, = euros.
N cacauets de minilap però el issió ooohhhh bonica.
És un veritable teclat de mida completa i la pantalla es super nítida.
El 6 cèl lules de bateria extraïble pals a tocar fons i per tant és una petita pendent en el teclat, que jo trobo molt agradable d'utilitzar. El pes no és baix, però això no és un desavantatge per a mi. El mini és bo amb 1 mà per recollir i moure. Trobo que la mida perfecte, encaixa perfectament en la guantera del cotxe, no és tota la taula per completar durant les reunions i també en el vaixell no és aquesta-en-el-camí.
Les lletres són petites, molt petites, però amb alguns canvis de configuració per adaptar-se.
Desavantatge: És Vista ..............
Ara es podria dir que un avantatge, però crec que Vista és el major inconvenient de la nota de mini.
Ara no tinc experiència amb Vista des d'actualitzar el meu escriptori falta de temps lliure han deixat tots els missatges negatius sobre compatibilliteitsproblemen etc i les experiències que he tingut la meva mini em termini de 2 dies per decidir si Vista fora de demolir i XP Pro per dir-ho.
El programa és en la meva opinió, massa pesat per al processador VIA de manera que tot és molt lent. Una pàgina web es requereix de capacitat de la CPU al 100%! Un joc en línia (backgammon) ofereix a cada Volta 2 un retard de 3 segons.
Només una ràpida recuperació d'arxius i l'accés no hi ha una pel lícula i el joc és una tragèdia.
Si vostè pensa que Vista és un programa que ben lent i no els importa deixar que reposi sobretot perquè el canvi a XP és una bona feina. Al lloc hi ha tots els controladors de HP per la mini nota d'aquí perquè jo no sóc l'únic que es troben Vista d'un desastre. Downgrade a XP Pro també és gratuïta si tens un disc d'instal lació de XP Pro (còpia) d'instal lar ia utilitzar amb el XP ProductKey i després registrar el telèfon i donar ProductKey per Vista. obtindrà un codi d'activació per al XP-Pro.
XP Pro instal lat amb la nota Mini és un tot estralls Roeland que vostè pot gestionar el voorschoteld.
En XP Pro he instal lat Mozilla i VLC media player per la facilitat d'ús.