T-Mobile g1 met Android: nie die hysterie, wel die syfers

Dit is 'n bespreking oor T-Mobile g1 met Android: nie die hysterie, wel die syfers in HTC forum, deel van die Merken kategorie; jy lae daar minder mense met 'n slaapzak voor die ingang van T-Mobile winkels in die VSA, maar as ...

Ads by Google (verdwyn na Registrasie)
Reageren

LinkBack Thread Tools Vertoning
Lid sedert: 9 May 2003
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Hoofredakteur
14 October 2008
Jy lae daar minder mense met 'n slaapzak voor die ingang van T-Mobile winkels in die VSA, maar as ons die eerste verkoopcijfers moet glo, is die toestel nou al baie suksesvol.

Plek hier jou kommentaar op die artikel "T-Mobile g1 met Android: nie die hysterie, wel die syfers"

Link na die artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/11358
Met citaat reageren
Lid sedert: 2 November 2001
Wouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Administrator
14 October 2008
Leuk stuk Karel. laat ons daar uit gaan dat die syfers klop ...

Ek dink dat Apple (Steve) 'n meester is in die Skep van' n Hype. Die media doen daar natuurlik lekker aan mee want hulle weet dat die publiek vir die hype te porren is.

HTC / Google / T-Mobile het dat by die g1 minder gedoen alhoewel daar tog ook groot oor boodskap is. Waarskynlik is die prys Redelik belangrik en die idee dat dit 'n "oop" platform is. Dit lyk my sterk dat daar 1.5 miljoen stuks aan uitsluitlik early adaptors verkoop is dus daar sit vas 'n groot aantal "gewone" gebruikers tussen.
Met citaat reageren
Lid sedert: 20 May 2005
lerou is op de goede weg
Skryf lekker mee
14 October 2008
Ek kry die gevoel dat die syfers nogal roos kleurig wees. Ja, daar sal 'n redelike sukses is by early adaptors en mense wat graag' n oop platform wil hê nie, maar Jan met die Pet het hier die hele geen boodskap aan. Verder ken ek niemand uit my nie Gadgets omgewing wat ook maar gehoor het van die g1 of Android laat staan dat Google iets met 'n mobile telefoon doen. Natuurlik is dit nie representatief vir die VSA, maar wel 'n plantaardige graadmeter vir NL.

Dalk lê daar 'n wonderlike inskrywing aan ten grondslag dat mense gekies het vir hierdie telefoon (baie mense weet nie eens dat daar verskil is tussen' n Nokia OS en Windos Mobile .......) want op die basis van die stelsel maak nie veel mense die voorkeur.

Sal eens in my network pols hoe wat in NL loop.
Met citaat reageren
Lid sedert: 2 November 2001
Wouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Administrator
14 October 2008
In NL loop hy nie so goed .. hy is naamlik nog nie beskikbaar nie hier Dit sal eers vanaf begin 2009 is volgens die boodskappe wat ek uit die mark op pik.
Met citaat reageren
lerou is op de goede weg
Skryf lekker mee
14 October 2008
Oeps, gedink dat ie daar lê, maar hy is tog al wel gepresenteerd?

Eintlik kry ek 'm so lelik dat as ie daar al gelê het ek daar zsm langs geloop was
Met citaat reageren
Lid sedert: 9 May 2003
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Hoofredakteur
14 October 2008
Hy is lelik met 'n rede: die skyn dat hulle twee jaar gelede min of meer met hierdie ontwerp op die proppen gekom het, maar dat niemand meer daaraan gedink het om die wat mooier te maak, omdat hulle so gefocust was op die sagteware.

Ex Google Mobile Product Manager Criticizes Android g1
Met citaat reageren
lerou is op de goede weg
Skryf lekker mee
14 October 2008
Leuk artikel. Dink dat die dosie nie verander, neem aan dat die interne hardeware wel meegegaan is. Wek by my die indruk dat toe die OS en gepaste electronica klaar was, imenad by HTC in die la het gekyk of daar nog 'n oud ontwerp gelê wat gebruik kon word. Wat 'n trol ....
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelyke drade

Discussion Skrywer Forum Kommentaar Laaste boodskap
Na die T-Mobile g1 met Android kom die ... G2? ktsang HTC 1 10 October 2008 10:48
T-Mobile introduceert T-Mobile g1 - die eerste Android selfoon Wouter HTC 12 26 September 2008 11:36
T-Mobile g1 met Google Android: meer inligting Wouter HTC 5 23 September 2008 23:42
4-syfer display met rollende syfers? Roel Windows Mobile programme 5 21 November 2002 00:23

Labels
Android, apple, boodskappe, google, HTC, nokia, software, t-mobile, t-mobile g1, telefoon, toestel

Daar is 1 aktiewe gebruikers wat huidiglik hierdie draad bekyk (0 lede en 1 Gaste)

Thread Tools
Vertoning

Reëls vir boodskappe
Jy mag geen nuwe drade begin
Jy mag nie reageer op boodskappe
Jy mag geen post attachments
Jy mag nie jou boodskappe wysig

vB code is Aan
Smilies sy Aan
[IMG]-kode is Aan
HTML-kode is Uit
Trackbacks are Aan