HTC Touch HD

Dit is 'n bespreking oor HTC Touch HD in HTC forum, deel van die Merken kategorie, taamlik baie device. Foto Vergelyking met Diamond (middel) en Pro (regs ):...

Ads by Google (verdwyn na Registrasie)
Reageren

LinkBack Thread Tools Vertoning
Lid sedert: 22 March 2004
Bulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
23 September 2008
Behoorlik baie device.
Foto Vergelyking met Diamond (middel) en Pro (regs):
Met citaat reageren
Lid sedert: 27 July 2003
RonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
23 September 2008
Poeh, nou, dan gaan ie 'n heel einde rigting die ou MDA Pro
Dit kan dalk nog verander, maar dit is regtig 'n afknapper! Ook al kom ie met keyboard.

@ Bulls_Eye1: Heel verhelderende foto!

(en hy hardloop nog agter ook ... )
"Foute" post: Gebruik die funksie Rapporteer
Nuttige post: Gebruik Punte vir ...
Met citaat reageren
Lid sedert: 20 July 2006
takis is een toffe peertakis is een toffe peer
Skryf lekker mee
23 September 2008
Tja 'n device is ten minste net so groot soos die skerm en meestal nog groter. As ek dit so kyk dan bly ek voorlopig nog steeds net even by my diamond.
Diamonds have a way of TOUCHing you.
Met citaat reageren
Lid sedert: 17 August 2006
lsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoon
lsplsp is offline
Skryf lekker mee
23 September 2008
hmm groter as die diamond ..

(eh. .. was ironies bedoel )
IPHONE 3Gs 32Gb - HTC Hero - Nokia E71

Wat jy is, is baie keer belangriker as wat jy is
Met citaat reageren
Lid sedert: 12 June 2002
dickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
23 September 2008
Jeetje, dat julle nie daar nou oor verbaas? Jy hoor dikwels dat die skerm van die Diamond / Pro super is maar wel wat klein en dan bring hulle daar 'n oplossing vir uit en dan is dit weer te groot ....

Ek gaan seker even na kyk as ie uitkom, is reeds aan die formaat van die iPhone gewend. As die THD nou ook nog 'n bietjie spoed oorwin is dit miskien' n kandidaat om weer erug te gaan na WM. Ek vind die formaat in elk geval OK!
Met citaat reageren
Lid sedert: 18 September 2004
truffel50 is een toffe peertruffel50 is een toffe peer
Skryf lekker mee
23 September 2008
Jammer dat ie groot is maar jy kry dan wel 'n mooi skerm.
Dit is keuse maak. Hope net is hy net so dun as die Diamond en vinniger.
Dan is ek tog tevrede.
Lidy
Blackberry Bold 9700, t-mobile, Garmin 60cx, Macbook Pro 2,8 15 Inch.
Met citaat reageren
Lid sedert: 2 December 2003
psbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
23 September 2008
Verhelderende foto. Toestel is te groot vir my.
HTC HD2 + Navigon, Navigon 4350max,
Die besit van die saak is die einde van die vermaak.
Met citaat reageren
Lid sedert: 8 August 2005
huplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoon
Skryf lekker mee
23 September 2008
die groot skerm moet tog nog klikbaar sy ...
As jy so 'n hoë resolusie het, dan kan jy dit moeilik op' n 2,8 schermpje plekke, anders gee dit geen sin.
Ja dit is skerp, maar dan ook alles.
Jammer dat daar nie 'n foto by sit van die tytn 2 ... wat is 112 mm hoog, die HD 115 ... Dus 3mm in die hoogte verskil ...
Met citaat reageren
Lid sedert: 3 January 2006
Ce2 is een toffe peerCe2 is een toffe peer
Ce2Ce2 is offline
Skryf lekker mee
23 September 2008
't is maar net langs enige toestel jy die HD sit ... die iPhone is beide in die lengte as die breedte' n tikkie groter.

HTC Touch HD side-by-side with the iPhone 3G
Met citaat reageren
Lid sedert: 27 July 2003
RonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
24 September 2008
Quote:
Originally Posted by Ce2 Bekijk bericht
... die iPhone is beide in die lengte as die breedte 'n tikkie groter.
Ook wat het ek te groot.
"Foute" post: Gebruik die funksie Rapporteer
Nuttige post: Gebruik Punte vir ...
Met citaat reageren
Lid sedert: 8 February 2002
Chak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoon
Skryf lekker mee
24 September 2008
Quote:
Originally Posted by psbb Bekijk bericht
Verhelderende foto. Toestel is te groot vir my.
wat gaan jy koop ..

HD is 'n IPHONE maar dan baie mooier.
en IPHONE vind ek nog net nie te groot.
HTC - HD, Diamond, 3G, TyTn II, Shift, X7500, Universal, iPhone 16GB, Nokia N810,
Met citaat reageren
psbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
24 September 2008
Quote:
Originally Posted by Chak Bekijk bericht
wat gaan jy koop ..
Het jy toevallig 'n kamera in my huis geplaas
Met citaat reageren
Lid sedert: 17 August 2006
lsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoon
lsplsp is offline
Skryf lekker mee
24 September 2008
Hierdie keer was die chak's glazen bol ...
IPHONE 3Gs 32Gb - HTC Hero - Nokia E71

Wat jy is, is baie keer belangriker as wat jy is
Met citaat reageren
Lid sedert: 8 February 2002
Chak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoon
Skryf lekker mee
24 September 2008
Quote:
Originally Posted by psbb Bekijk bericht
Het jy toevallig 'n kamera in my huis geplaas
op die HD kan ek jou wel beter volg .... lol
skerm maak baie goed.
dit is die tweede keer hierdie jaar dat ek WOW sê by die sien van 'n nuwe PocketPC
HTC Touch Diamond was die eerste nou HD.
HTC - HD, Diamond, 3G, TyTn II, Shift, X7500, Universal, iPhone 16GB, Nokia N810,
Met citaat reageren
Mobilyz Guru
24 September 2008
Quote:
Originally Posted by lsp Bekijk bericht
Hierdie keer was die chak's glazen bol ...
Hm met Enver weet jy dit maar nooit. Wat kan dinge doen waarvan ek nie eens weet dat dit bestaan.
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelyke drade

Discussion Skrywer Forum Kommentaar Laaste boodskap
HTC touch dual / MDA touch plus fred HTC 6 16 December 2008 22:09
NIEUW: HTC S740 - Die (klein) broertje van die HTC Touch Pro? R. Knops HTC 46 12 October 2008 20:29
Tyding: HTC gaan die HTC Touch Diamond, Touch Pro en Touch Dual Pro introduceren Gonny HTC 5 5 May 2008 11:27
Sensitiwiteit Touch skerm HTC Touch Meistro HTC 25 25 March 2008 12:18
HTC gee regstelling uit voor camera probleme HTC Touch djr HTC 6 12 September 2007 20:29

Labels
asus, Bluetooth, camera, carkit, diamond, ervaring, klank, GPS, headset, hsdpa, HTC, HTC touch HD, internet, iPhone, nokia, omnia, Parrot, PDA, probleme, rom, Samsung, skerm, smartphone, toestel, tomtom, top, touch pro, vista, windows mobile, wm7

Daar is 1 aktiewe gebruikers wat huidiglik hierdie draad bekyk (0 lede en 1 Gaste)

Thread Tools
Vertoning

Reëls vir boodskappe
Jy mag geen nuwe drade begin
Jy mag nie reageer op boodskappe
Jy mag geen post attachments
Jy mag nie jou boodskappe wysig

vB code is Aan
Smilies sy Aan
[IMG]-kode is Aan
HTML-kode is Uit
Trackbacks are Aan