TomTom 5 op Yakumo Delta 300

Dit is 'n bespreking oor TomTom 5 op Yakumo Delta 300 in TomTom Navigator vir PDA forum, deel van die Windows Mobile navigatiesoftware kategorie, TomTom gee op haar site aan dat TomTom 5 nie geskik is vir die Yakumo Delta 300 Die Mio (is ...

Ads by Google (verdwyn na Registrasie)
Reageren

LinkBack Thread Tools Vertoning
Lid sedert: 21 February 2005
boy1975 is op de goede weg
Net begin
14 June 2005
Tomtom gee op haar site aan dat TomTom 5 nie geskik is vir die Yakumo Delta 300 Die Mio (is tog dieselfde PDA?) Sou wel ondersteun word.

Het iemand hier ervaring mee, of tips hoe TomTom 5 tog te installeer is?

Die Delta 300 sou hiervoor juis uitermate geskik moet wees deur die ingeboude GPS antenna.
Met citaat reageren
Lid sedert: 22 September 2003
Dylan18 is op de goede weg
Skryf lekker mee
14 June 2005
Het iemand al getoets of die sagteware hier goed op loop?
Ek wil tt5 koop, maar volgens my is daar nog nie veel met hierdie PDA.
Met citaat reageren
Lid sedert: 28 January 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
14 June 2005
Dit staan op die tomtom site:

Die volgende toestelle is op hierdie oomblik nie geskik die Navigator 5:

* Fujtsu, Siemens (alle modelle)
* Toshiba. (alle modele
Nokia SX 56
Acer N10
Eet P700
Mitac Mio 558
Packard Bell Pocket Gear 3025
View Sonic V37
Yakumo Delta 300 , Delta 400
ASUS MyPal (hierdie modelle het geen SD-kaart funksies)
Met citaat reageren
Lid sedert: 22 September 2003
Dylan18 is op de goede weg
Skryf lekker mee
14 June 2005
Oeps .. sorry
dan gaan die fees nie deur vir my.

Gaan dit nog verander? dat hierdie aparaten wel ondersteun gaan word?
Met citaat reageren
Lid sedert: 28 January 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
14 June 2005
Quote:
Originally Posted by Dylan18
Oeps .. sorry
dan gaan die fees nie deur vir my.

Gaan dit nog verander? dat hierdie aparaten wel ondersteun gaan word?

ff soek op die forum, kan wees dat iemand so handig is wat dit wel werk het gekry
Met citaat reageren
Lid sedert: 24 October 2004
Bas_je is op de goede weg
Net begin
14 June 2005
Jammer - niks word nie. Probeer asseblief met ander terme.
Met citaat reageren
Lid sedert: 15 February 2005
JackTheRipper is op de goede weg
Net begin
14 June 2005
Quote:
Originally Posted by boy1975
Tomtom gee op haar site aan dat TomTom 5 nie geskik is vir die Yakumo Delta 300 Die Mio (is tog dieselfde PDA?) Sou wel ondersteun word.

Het iemand hier ervaring mee, of tips hoe TomTom 5 tog te installeer is?

Die Delta 300 sou hiervoor juis uitermate geskik moet wees deur die ingeboude GPS antenna.
TomTom 5 werk op die Yakumo delta 300 GPS
Jy het twee weergawe's af: delta 300 en die delta 300 GPS.
Met citaat reageren
Lid sedert: 5 June 2005
mikev is op de goede weg
Net begin
14 June 2005
presies, werk eenvoudig ......
Met citaat reageren
Lid sedert: 25 December 2004
Chicco is op de goede weg
Is al aardig op pad
14 June 2005
Helemaal mee eens, ek het TT5 nou ongeveer 3 dae op my Yakumo Delta 300 GPS en t werk sonder probleme.
Met citaat reageren
Lid sedert: 23 June 2005
Michel_6 is op de goede weg
Net begin
23 June 2005
Ek besit tomtom3 op my yakumo delta 300GPS en las ook met groot verbasing die AANPASBAARHEIDSKENNISGEWING lys van tomtom, waarin staan dat die yakumo delta 300 nie geskik sou wees vir tomtom5.
Ek het direk tomtom die vuur aan die skyn gelê en hier is die eindresultaat:

Geagte heer

Ons het op hierdie oomblik nog geen test data van hierdie PocketPC wat 'n fout waterlose werking van die nuwe sagteware kan waarborg. Om hierdie rede is die betrokke PocketPC nie op die compatibility lys. Hierdie inligting het ons wel van die MiTAC Mio 168 en om hierdie rede is dit wel as geskik in die lys.

Dit is moontlik dat die nuwe sagteware wel sal werk op jou PocketPC, hier kan ons egter geen waarborg op gee. Om hierdie rede is hy nie as geskik in die lys. Ons raai aan die webwerf in die gate te hou. As daar ondersteuning vir jou PocketPC word beveel sal dit op die AANPASBAARHEIDSKENNISGEWING lys verskyn.

Met vriendelike groet,

TomTom Customer Support Team

My besluit hier is dat tomtom5 even goed gaan werk op die yakumo delta 300gps soos op die mitac mio 168, alleen gee tomtom amptelik geen ondersteuning op hulle produk vir hierdie PDA vanweë die ontbrekende testresultaten.

Ek gaan in ieder geval die upgrade bestel.

Michel
Met citaat reageren
Lid sedert: 14 December 2003
Archie is op de goede weg
Net begin
12 July 2005
Iemand enige ondervinding met TT5 op 'n Yakumo PDA deltaX GPS.

Oor hierdie toestel kan ek niks vind in die forum.

http://www.yakumo.com/produkte/index.php?pid=1&ag=PDAs

Argie
Met citaat reageren
Lid sedert: 15 May 2005
WillemGerrit is op de goede weg
Skryf lekker mee
12 July 2005
Quote:
Originally Posted by Michel_6
My besluit hier is dat tomtom5 even goed gaan werk op die yakumo delta 300gps soos op die mitac mio 168, alleen gee tomtom amptelik geen ondersteuning op hulle produk vir hierdie PDA vanweë die ontbrekende testresultaten.

Ek gaan in ieder geval die upgrade bestel.

Michel
Maar vergeet nie dat daar 'n groot aantal Mio 168 gebruikers is wat baie probleme ondervind met TT5. Dit ten spyte daarvan dat die Mio 168 op die compatibility lys staan. Die kans is dus baie groot dat jy ook hierdie probleme gaan kry.
Met citaat reageren
Lid sedert: 4 June 2004
avr is op de goede weg
avravr is offline
Net begin
12 July 2005
By my geen probleme met tt5 op die yakumo 300 GPS alles werk tot nou toe sonder probleme
Met citaat reageren
Lid sedert: 23 July 2005
remcomo is op de goede weg
Net begin
25 July 2005
Ek is 'n Yakumo Delta x PDA gekoop met hierin geïntegreer' n SiRF Star III GPS receiver (20 channel). Ek TT3 en TT5 geprobeert, eers jy kry die melding "geen GPS toestel" Enver volgens geen bruikbaar GPS sein. dit duur gewoonlik wel 3 tot 10 minute of langer. Ook val tydens die navigeer die sein weg en word tt afgesluit. Die laaste sou 'n probleem kan wees van Windows mobile 2003 second edition, omdat al die sagteware wat jy install Eerd' n konflik gee. Wie kan my help sodat TT goed werk of is daar van tt nog nie 'n goeie driver vir die SiRF star III chipset????
Met citaat reageren
Lid sedert: 28 February 2004
noob2004 is op de goede weg
Is al aardig op pad
25 July 2005
Quote:
Originally Posted by remcomo
Ek is 'n Yakumo Delta x PDA gekoop met hierin geïntegreer' n SiRF Star III GPS receiver (20 channel). Ek TT3 en TT5 geprobeert, eers jy kry die melding "geen GPS toestel" Enver volgens geen bruikbaar GPS sein. dit duur gewoonlik wel 3 tot 10 minute of langer. Ook val tydens die navigeer die sein weg en word tt afgesluit. Die laaste sou 'n probleem kan wees van Windows mobile 2003 second edition, omdat al die sagteware wat jy install Eerd' n konflik gee. Wie kan my help sodat TT goed werk of is daar van tt nog nie 'n goeie driver vir die SiRF star III chipset????
Jammer om te hoor, SiRF Star III is op papier absoluut 'n verbetering net as dit nie (goed) ondersteun word dmv drivers seker jy het' n probleem.
Tans is die GPS driver van TT5 swaar onder die maat.
Probeer dit saam met die stabiele weergawe 3.07, werk dit dan wel OK?
HP iPAQ 2210 - Rikaline GPS-6010 - Brodit Holder + ProClip - TomTom Navigator 5.21
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelyke drade

Discussion Skrywer Forum Kommentaar Laaste boodskap
Yakumo Delta of die Yakumo Alpha? ipaqman Ander mobiele toestel 8 10 June 2007 04:53
tomtom op yakumo delta x werk nie remcomo TomTom Navigator vir PDA 24 21 August 2005 17:16
Yakumo Delta 300 GPS (of Mio 168) met Wi-fi Harley Fatboy WiFi 11 16 October 2004 00:01
Yakumo 300 Delta GPS. Rumocool Ander mobiele toestel 13 12 August 2004 12:45
Yakumo 300 delta / Mio 168 dedj Ander mobiele toestel 2 28 July 2004 22:32

Labels
ervaring, flitspalen, Privaatheidsbeleid, GPS, mypal, nuwe, PDA, perfek, probleme, software, tomtom, verbinding, website, windows mobile

Daar is 1 aktiewe gebruikers wat huidiglik hierdie draad bekyk (0 lede en 1 Gaste)

Thread Tools
Vertoning

Reëls vir boodskappe
Jy mag geen nuwe drade begin
Jy mag nie reageer op boodskappe
Jy mag geen post attachments
Jy mag nie jou boodskappe wysig

vB code is Aan
Smilies sy Aan
[IMG]-kode is Aan
HTML-kode is Aan
Trackbacks are Aan