Dit is 'n bespreking oor TomTom 5 op Yakumo Delta 300 in TomTom Navigator vir PDA forum, deel van die Windows Mobile navigatiesoftware kategorie, TomTom gee op haar site aan dat TomTom 5 nie geskik is vir die Yakumo Delta 300 Die Mio (is ...
Ads by Google (verdwyn na Registrasie)![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Vertoning |
Die Mio (is tog dieselfde PDA?) Sou wel ondersteun word.|
Originally Posted by Dylan18
Oeps .. sorry
dan gaan die fees nie deur vir my. Gaan dit nog verander? dat hierdie aparaten wel ondersteun gaan word? |
|
Originally Posted by boy1975
Tomtom gee op haar site aan dat TomTom 5 nie geskik is vir die Yakumo Delta 300
Die Mio (is tog dieselfde PDA?) Sou wel ondersteun word.Het iemand hier ervaring mee, of tips hoe TomTom 5 tog te installeer is? Die Delta 300 sou hiervoor juis uitermate geskik moet wees deur die ingeboude GPS antenna. |
|
Originally Posted by Michel_6
My besluit hier is dat tomtom5 even goed gaan werk op die yakumo delta 300gps soos op die mitac mio 168, alleen gee tomtom amptelik geen ondersteuning op hulle produk vir hierdie PDA vanweë die ontbrekende testresultaten.
Ek gaan in ieder geval die upgrade bestel. Michel |
|
Originally Posted by remcomo
Ek is 'n Yakumo Delta x PDA gekoop met hierin geïntegreer' n SiRF Star III GPS receiver (20 channel). Ek TT3 en TT5 geprobeert, eers jy kry die melding "geen GPS toestel" Enver volgens geen bruikbaar GPS sein. dit duur gewoonlik wel 3 tot 10 minute of langer. Ook val tydens die navigeer die sein weg en word tt afgesluit. Die laaste sou 'n probleem kan wees van Windows mobile 2003 second edition, omdat al die sagteware wat jy install Eerd' n konflik gee. Wie kan my help sodat TT goed werk of is daar van tt nog nie 'n goeie driver vir die SiRF star III chipset????
|
![]() |
|
||||
| Discussion | Skrywer | Forum | Kommentaar | Laaste boodskap |
| Yakumo Delta of die Yakumo Alpha? | ipaqman | Ander mobiele toestel | 8 | 10 June 2007 04:53 |
| tomtom op yakumo delta x werk nie | remcomo | TomTom Navigator vir PDA | 24 | 21 August 2005 17:16 |
| Yakumo Delta 300 GPS (of Mio 168) met Wi-fi | Harley Fatboy | WiFi | 11 | 16 October 2004 00:01 |
| Yakumo 300 Delta GPS. | Rumocool | Ander mobiele toestel | 13 | 12 August 2004 12:45 |
| Yakumo 300 delta / Mio 168 | dedj | Ander mobiele toestel | 2 | 28 July 2004 22:32 |
| Labels |
| ervaring, flitspalen, Privaatheidsbeleid, GPS, mypal, nuwe, PDA, perfek, probleme, software, tomtom, verbinding, website, windows mobile |
Daar is 1 aktiewe gebruikers wat huidiglik hierdie draad bekyk (0 lede en 1 Gaste) |
|
| Thread Tools | |
| Vertoning | |
|
|