Dit is 'n bespreking oor Wil ek QVGA of VGA? in Windows Mobile programme forum, deel van die Windows Mobile kategorie, Ek het al verskeie onderwerpe keer op hierdie forum, selfs hele verkrummeld, maar nêrens kan ek vind waarmee ek die ...
Ads by Google (verdwyn na Registrasie)![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Vertoning |
|
ek het 1x excel gebruik ... maar daar kon ek nie vrolik van. Selfs op my 19 "skerm van die PC het ek daar moeite mee. Die enigste wat ek doen is bel, TT en internet met my smartphone. Dus eintlik loont die moeite doen nie om 'n toestel met VGA te oorweeg?
|
|
As jy internet sien jy wel 'n stuk meer en erger.
Dit is natuurlik so dat 'n ipaq' n skerm het van 4 Inch. Daar kom 'n vga werklik tot sy reg en "sien" jy ook meer op jou skerm. By die touch diamond seker jy het ook 'n vga skerm maar omdat die skerm slegs 2,8 Inch is (soos die gewone touch of die tytn reeks) sien jy nie meer nie. Daar is wel meer op en dit is erger, maar jy kan dit nie meer lees nie omdat dit te klein is. Hier vind jy 'n vergelyking tussen die twee: Mobile-review.com Preview of the PDA - Asus MyPal A730 (daar is 'n Screenshot in detail, byna onderaan die bladsy) Of hier http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html 'n vergelyking ... Hier Review: VGA vs QVGA «Encore's (VGA) Pocket PC 'n leuke foto vir skerpte ... Hier Mobil YazÄ ± Lar: What is the difference between VGA and QVGA screens?:% 100 Orijinal Ä ° Ã § Erik staat mooi beeldmateriaal (ook oor navigation) |
|
Die vraag moet elkeen vir homself beantwoord. Ek vind die (W) VGA skerm op die Touch HD baie keer beter as die QVGA skerm wat ek op die Qtek 2020 of Vario I het.
Vergelyk dit maar met 'n laer resolusie op jou rekenaar. Sit jou skerm eens in 640 * 480 mode. Dit is mi vergelykbaar met QVGA. Sit dit dan op 1024 * 768 of 1280 * 1024 en ontdek die verskil. ![]() |
|
Ek Snap die vraag glo ek nie heeltemal.
Jy wil VGA. Waarom iemand nie VGA wil is my 'n raaisel. Jy kan al die inligting van 'n QVGA op dieselfde grootte op' n VGA skerm laat sien, alleen sal daar baie erger wees. Die vraag is dink ek meer: het jy VGA nodig, of het jy aan QVGA genoeg. My siening op die saak is eenvoudig: Dit is baie lank goed gegaan met QVGA, en as jy nie veeleisend is dit werk nog steeds. Maar VGA gee jy meer besonderhede of meer skerpte as jy wel veeleisend is, en wat sien jy in alle programme wel terug in meer of mindere mate. Die keer kant is dat 'n VGA skerm self ook veeleisend is, dus dat bv. die energie verbruik ook hoër gaan. WVGA is Wide VGA, dus ipv 640x480 word 800x480, soos bv die Touch HD en die Xperia X1. So skerp soos VGA, maar 'n Verder skerm. |
![]() |
|
||||
| Discussion | Skrywer | Forum | Kommentaar | Laaste boodskap |
| [Skin] Windows Vista Portable Edition [QVGA / VGA] | xcilion | Windows Mobile programme | 48 | 30 April 2009 22:20 |
| Schermresolutie van VGA na QVGA in WM5 | Nielex | Windows Mobile | 0 | 27 September 2007 18:36 |
| Vga / Qvga | MisterMeJ | Windows Mobile programme | 2 | 25 June 2006 14:36 |
| TomTom Mobile 5.20 uit gebring: QVGA ondersteuning | Wouter | TomTom Navigator vir PDA | 44 | 1 February 2006 23:44 |
| QVGA of VGA? | patfee | Windows Mobile programme | 4 | 10 January 2006 20:30 |
| Labels |
| asus, rekenaar, diamond, internet, ipaq, mypal, navigasie, PDA, Pim, qtek, skerm, smartphone, Snap, tomtom, vario, wat om te doen, xperia |
Daar is 1 aktiewe gebruikers wat huidiglik hierdie draad bekyk (0 lede en 1 Gaste) |
|
| Thread Tools | |
| Vertoning | |
|
|