Dit is 'n bespreking oor Probleem met installasie van Cab-files in Windows Mobile programme forum, deel van die Windows Mobile kategorie, Modbreak Dit is nie die bedoeling van hierdie forum dat oplossings per pos of telefoon gegee word. Op hierdie manier ...
Ads by Google (verdwyn na Registrasie)![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Vertoning |
|
'N cabfile soek jy op in die Verkenner, kies, dan kopieer.
Nou kan jy twee dinge doen, open die Active Sync skerm, en kies daar die Verkenner knoppie, of in die gewone Verkenner, scroll ondertoe vir jou selfoon aparaat vind. Voeg Cab in die gewenste map. Open die Verkenner op jou device, soek die Cab op, klik daarop sodat dit begin met installeer. That it, ten minste, by my, sedert ek met WM besig is ![]() |
|
Ek is nou al meer as 12 uur mee besig en hoop dat ek eindelik iemand tref wat me even helder en duidelik uit kan verduidelik hoe ek dit vir mekaar moet kry.
Alvast bedankt! |
|
How to app unlockText your HTC Windows Mobile - Simple Help
Hier kan jy alles vind om jou policies anders in te stel. Dan kan jy dit installeer. |
|
Probeer dit nou maar net, gyrator draai op my touch HD en dit is net 'n universele register instelling. Jy kan ook soek na ceregeditor, waar jy die opsie het om dit outomaties te unlockText (gebruik ek self).
Vir die sekerheid altyd 'n backup maak. |
|
Hallo Marco
Die CERegEditor lijkt me wel interessant. Bedoel jy soms asseblief opsie? The opperating system of PDA, blok any writes to registry. To disable blocade, please use the tool embedded into CeRegEditor, Tools-> UnlockText registry. En dan hoef ek verder niks meer te verander in my HD Touch en sou dit daarna moet werk? |

![]() |
|
||||
| Discussion | Skrywer | Forum | Kommentaar | Laaste boodskap |
| CAB.files installeer! | jspr | Windows Mobile programme | 18 | 18 April 2009 22:33 |
| Cab files | parahawk4000 | HTC | 1 | 5 April 2008 11:56 |
| Cab-files | hoogerhuis | Windows Mobile programme | 9 | 9 August 2007 23:02 |
| Cab files | chevy-fan | HTC | 2 | 31 October 2004 12:35 |
| installeer Cab files direk van PC na PDA | speedme | Windows Mobile programme | 1 | 7 February 2003 22:55 |
| Labels |
| active sync, asus, Cab, compact framework 3.5, diamond, download, google, HTC, HTC touch HD, pos, artikels, selfoon, mypal, nuwe, Outlook, PDA, registry, skerm, smartphone, software, telefoon, toestel, Vodafone, website, windows mobile |
Daar is 1 aktiewe gebruikers wat huidiglik hierdie draad bekyk (0 lede en 1 Gaste) |
|
| Thread Tools | |
| Vertoning | |
|
|