Probleem met installasie van Cab-files

Dit is 'n bespreking oor Probleem met installasie van Cab-files in Windows Mobile programme forum, deel van die Windows Mobile kategorie, Modbreak Dit is nie die bedoeling van hierdie forum dat oplossings per pos of telefoon gegee word. Op hierdie manier ...

Ads by Google (verdwyn na Registrasie)
Reageren

LinkBack Thread Tools Vertoning
Lid sedert: 22 March 2004
Bulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
2 January 2009
ModbreakDit is nie die bedoeling van hierdie forum dat oplossings per pos of telefoon gegee word. Op hierdie manier het 'n ander wat ook teen hierdie probleem oploopt daar niks aan.
Met citaat reageren
Lid sedert: 16 May 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 January 2009
Quote:
Originally Posted by postbus31 Bekijk bericht

dat die Scheemder die wijheid in pacht het.
Dat sel wieshaid motn weezn.
Mor dan binst sleg inform Eerd.
Scheemde, hou so? Ek woon van naait.
Dou die groetn aan Henk wingerd.
Woon bie wat in dorp
Navigon, simply the best.
Met citaat reageren
Lid sedert: 2 January 2009
GuevaraNL is op de goede weg
Nuwe Lid
2 January 2009
Quote:
Originally Posted by tankliner Bekijk bericht
Stuur maar net so 'n pos.
Mail moontlikheid staan oop.
ek sien ineens dat jy in die buurt woon.
Sit even jou nommer daarin, en i cal you.
Dan sit ek wat twel eev'n vuer die telefoon oet.
Dat gait wat vlotter.
Is reeds gedoen hoor ;-)
Met citaat reageren
Nuwe Lid
2 January 2009
Quote:
Originally Posted by Bulls-eye1 Bekijk bericht
ModbreakDit is nie die bedoeling van hierdie forum dat oplossings per pos of telefoon gegee word. Op hierdie manier het 'n ander wat ook teen hierdie probleem oploopt daar niks aan.
Oops, sien dit te laat. Maar sowieso sal ek die oplossing hier pos, want ek neem aan dat ek nie die enigste met hierdie irritante probleem is.

Dus, nog steeds is al aan te dra oplossings welkom hoor!
Met citaat reageren
Lid sedert: 28 January 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
2 January 2009
'N cabfile soek jy op in die Verkenner, kies, dan kopieer.

Nou kan jy twee dinge doen, open die Active Sync skerm, en kies daar die Verkenner knoppie, of in die gewone Verkenner, scroll ondertoe vir jou selfoon aparaat vind.

Voeg Cab in die gewenste map. Open die Verkenner op jou device, soek die Cab op, klik daarop sodat dit begin met installeer.

That it, ten minste, by my, sedert ek met WM besig is
Met citaat reageren
Lid sedert: 16 May 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 January 2009
Quote:
Originally Posted by postbus31 Bekijk bericht
'N cabfile soek jy op in die Verkenner, kies, dan kopieer.
Nou kan jy twee dinge doen, open die Active Sync skerm, en kies daar die Verkenner knoppie, of in die gewone Verkenner, scroll ondertoe vir jou selfoon aparaat vind.
Voeg Cab in die gewenste map. Open die Verkenner op jou device, soek die Cab op, klik daarop sodat dit begin met installeer.
That it, ten minste, by my, sedert ek met WM besig is
My verduideliking werk nie, jou verduideliking werk nie (het ek ook al aangedui, maar dan in ander sprekend), daar is niks wat wil werk.
Die vreemde is selfs so, ek het, terwyl ek met telefonsich kontak het, dat ek dieselfde progje op my device, die Asus Mypal A 632N met WM5 as cabfile, op my manier daar net op die Sdcard het gesit.
En die install Eerd hom eenvoudig.
Thread Starter kan beamen.
Hy kry dit daar met geen moontlikheid op.
Oorsaak? Daar word na gesoek.
Ek hou die vooralsnog op WM6, wat die prbobleem voorsien.
Programaa sê dat dit nie is gecertificeerd, en dan word dit afgebreek
Word vervolg dus.

In ieder geval dankie vir jou verduideliking, werk ongelukkig ook nie.

Greetings from die Woeste hoef.
Navigon, simply the best.
Met citaat reageren
Lid sedert: 25 March 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
2 January 2009
Quote:
Originally Posted by GuevaraNL Bekijk bericht
Ek is nou al meer as 12 uur mee besig en hoop dat ek eindelik iemand tref wat me even helder en duidelik uit kan verduidelik hoe ek dit vir mekaar moet kry.

Alvast bedankt!
How to app unlockText your HTC Windows Mobile - Simple Help

Hier kan jy alles vind om jou policies anders in te stel. Dan kan jy dit installeer.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX/Spv-C600.
Met citaat reageren
Nuwe Lid
3 January 2009
Quote:
Originally Posted by marco899 Bekijk bericht
How to app unlockText your HTC Windows Mobile - Simple Help

Hier kan jy alles vind om jou policies anders in te stel. Dan kan jy dit installeer.
Soos jy kan lees gaan dit om 'n spesifieke toestel en nie die Touch HD! Ook word daar in geskryf dat dit seker nie by alle toestellen gaan werk (sien ook reply's daar) en dus vind ek dit tricky om met iets te goochelen waar die uitkoms nie seker van is en in die ergste geval die baie mooi in die honderd is.

Wat ek intussen wel wonder, is of dit tog iets te maak het met die feit dat ek die toestel icm inskryf by Vodafone het gekry (gekoop by 2Call) Sal dit kan wees dat dit gesluit is? Jy kan dit laat unlockText via sagteware maar dit kos ook weer die nodige peseta's en die HD-weergawe het ek nie kon vind.

Ek bly die raar vind. Daar moet tog meer mense is wat ook vir die Touch HD het om icm inskryf en wat ook Gyrator of andfere 3rdParty sagteware het werk?

Ek gee dit nog nie op en hoop nog steeds op 'n werkende oplossing ...
Met citaat reageren
Lid sedert: 25 March 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
3 January 2009
Probeer dit nou maar net, gyrator draai op my touch HD en dit is net 'n universele register instelling. Jy kan ook soek na ceregeditor, waar jy die opsie het om dit outomaties te unlockText (gebruik ek self).
Vir die sekerheid altyd 'n backup maak.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX/Spv-C600.
Met citaat reageren
Nuwe Lid
3 January 2009
Quote:
Originally Posted by marco899 Bekijk bericht
Probeer dit nou maar net, gyrator draai op my touch HD en dit is net 'n universele register instelling. Jy kan ook soek na ceregeditor, waar jy die opsie het om dit outomaties te unlockText (gebruik ek self).
Vir die sekerheid altyd 'n backup maak.
Hallo Marco

Die CERegEditor lijkt me wel interessant. Bedoel jy soms asseblief opsie?

The opperating system of PDA, blok any writes to registry. To disable blocade, please use the tool embedded into CeRegEditor, Tools-> UnlockText registry.

En dan hoef ek verder niks meer te verander in my HD Touch en sou dit daarna moet werk?
Met citaat reageren
Nuwe Lid
3 January 2009
Quote:
Originally Posted by GuevaraNL Bekijk bericht
Hallo Marco

Die CERegEditor lijkt me wel interessant. Bedoel jy soms asseblief opsie?

The opperating system of PDA, blok any writes to registry. To disable blocade, please use the tool embedded into CeRegEditor, Tools-> UnlockText registry.

En dan hoef ek verder niks meer te verander in my HD Touch en sou dit daarna moet werk?

Wel, uiteindelik tog vir mekaar gekry! Het eers CeRegEditor soos hierbo beskryf probeer, maar ook dit was nie. Skielik sien ek die lig en het gedink dat dit ook wel eens kon lê aan CabIn staller! Wat het ek vannag gedeïnstalleer en besluit om weer te installeer. Wat blyk nou? Die CabIn staller gebruik jy om Cab-files te installeer, maar ek dink altyd dat by die aanklikken van 'n Cab-file dat program outomaties die installasie oor te neem. NOT dus!

Jy moet eers CabIn staller aanklikken en van daar kan jy aandui watter Cab jy wil installeer en ook in watter directory jy dit wil hê. Jeeminee, en daar het ek nou meer as 24 uur me sit en ook onderhandse julle daar mee besig laat hou ..

Julle almal dankie vir die meedenken en die soek na oplossings. Nou gaan ek eindelik saam geniet van al die mooi's wat hierdie toestel me bied!
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelyke drade

Discussion Skrywer Forum Kommentaar Laaste boodskap
CAB.files installeer! jspr Windows Mobile programme 18 18 April 2009 22:33
Cab files parahawk4000 HTC 1 5 April 2008 11:56
Cab-files hoogerhuis Windows Mobile programme 9 9 August 2007 23:02
Cab files chevy-fan HTC 2 31 October 2004 12:35
installeer Cab files direk van PC na PDA speedme Windows Mobile programme 1 7 February 2003 22:55

Labels
active sync, asus, Cab, compact framework 3.5, diamond, download, google, HTC, HTC touch HD, pos, artikels, selfoon, mypal, nuwe, Outlook, PDA, registry, skerm, smartphone, software, telefoon, toestel, Vodafone, website, windows mobile

Daar is 1 aktiewe gebruikers wat huidiglik hierdie draad bekyk (0 lede en 1 Gaste)

Thread Tools
Vertoning

Reëls vir boodskappe
Jy mag geen nuwe drade begin
Jy mag nie reageer op boodskappe
Jy mag geen post attachments
Jy mag nie jou boodskappe wysig

vB code is Aan
Smilies sy Aan
[IMG]-kode is Aan
HTML-kode is Aan
Trackbacks are Aan