Quote:
Originally Posted by Gazpacho
/ me herinner hom eindelose WM vs. iPhone-besprekings. 
|
Dit gaan my nie om dat dit die iPhone-kant op moet. In teen deel: ek dink dat die today screen baie belangrik is. Ek het nou 'n Touch Pro as hoofsaaklik toestel en ek mis regtig die oorsig oor my taken. Na 'n paar weke iPhone was ek bly dat ek hom opgespoor kon stuur (voordeel van' n uitleen program).
Self dink ek dat die iPhone nie regtig rewolusionêr is. Eerlike gesê het HP al iets op die Jornada's werk, in 2000. Sien daar nie so gelikt uit, maar conceptueel wel identies. Toe het ek daar ook al 'n gruwelike hekel aan overigens. Ons kan tegnies beter.
Aan die ander kant sien ek dat as mens vanuit Microsoft nie vinnig optree, HTC en Samsung wat wel doen, waardeur jy jou uniformiteit van jou platform heeltemal kwyt is. Pret vir die diversiteit, maar knudde vir ontwikkelaars (Touch flow plugins bestaan nie, en wat Omnia kan dit ook nie, en as hulle al bestaan sal seker anders in mekaar sit). En op lang termyn sloopt dat die toegevoegde waarde van 'n OS vir die consument / business.
Microsoft kan ook beter in baie opsigte. Kyk ek na die Zune interface, dan sien dat daar gelikt uit en dit werk regtig soepel (sit ook in Media Center en Xbox glo ek). Daar sou ek self baie graag hierheen wil, voor opgestel dat die oorsig van die huidige GUI bly.
Self glo ek meer in beter integrasie en intelligensie. Kyk ek na die gemiddelde motor-navigasiestelsel en die huidige HTC screens, dan sit daar klein dingetjes in, soos ander funksioneer gedrag tydens bel, navigeer en rus. hulpmiddels soos
Xobni doen dit vir Outlook en is 'n baie groot hit. Tooling as Xobni sien frekwensies van kommunikasie en lei daar uit af dat sekere dinge slimmer is as voor keuse (byvoorbeeld omdat 95% van jou kommunikasie maar na 10 spesifieke adresse gaan). Daardeur word jy GUI slimmer en scheelt hy werk. As 'n mens daar eens iets mee gedoen het ek meer tyd oor vir my omgewing. Maar dit sal die weergawe van 2100 wel word
Jaap