'Windows Mobile 6.5' na LG ook deur Steve Ballmer bevestig

Dit is 'n bespreking oor 'Windows Mobile 6.5' na LG ook deur Steve Ballmer bevestig in Windows Mobile forum, deel van die Operating System kategorie, Stadig moet ons die volgende iteratie van Windows Mobile 6.1 tog uit die hoekje van gerugte na werklikheid gaan skuif. ...

Ads by Google (verdwyn na Registrasie)
Reageren

LinkBack Thread Tools Vertoning
Lid sedert: 9 May 2003
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Hoofredakteur
7 November 2008
Stadig moet ons die volgende iteratie van Windows Mobile 6.1 tog uit die hoekje van gerugte na werklikheid gaan skuif. Microsoft topman Steve Ballmer het die bestaan daarvan bevestig.

Plek hier jou kommentaar op die artikel " 'Windows Mobile 6.5' na LG ook deur Steve Ballmer bevestig"

Link na die artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/11478
Met citaat reageren
Lid sedert: 27 February 2008
Axim addict is zeker op de goede weg
Is al aardig op pad
7 November 2008
WM 6.5 sal wel nie baie besonder is, met die verbeterde leser as belangrikste punt.

Off topic: Kyk nou na die foto, Steve Ballmer is regtig 'n aap!
Met citaat reageren
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Hoofredakteur
7 November 2008
Tik Steve Ballmer in Google Images in, en jy kry net ape. Die gas is pret.
Met citaat reageren
Lid sedert: 9 June 2008
mathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoon
Skryf lekker mee
7 November 2008
lag met microsoft . Dus tog 'n tussen update ... jammer. Maar my nieuwschierigheid is weer gewekt. ek sien dit self as 'n incomplete update, maar miskien is ek verkeerd. Uiteindelik weer 'n topic wat ek goed gaan volg! I want to know everything!
Met citaat reageren
Lid sedert: 28 January 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
7 November 2008
Quote:
Originally Posted by Gazpacho Bekijk bericht
..... Die gas is pret.
Iemand wat vir die klub werk, is daarvan? contradictie in terminus
Met citaat reageren
Hoofredakteur
7 November 2008
Die gas is die baas van die klub.
Met citaat reageren
Lid sedert: 28 January 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
7 November 2008
I know, dit is nou juis
Met citaat reageren
Lid sedert: 8 November 2004
JeeWeetje is op de goede weg
Net begin
8 November 2008
Ek dink dat WM 6.5 die los Mobile Office vir Office 2007 lêer tipes sal bevat, 'n blaaier gebasseer op die engine van IE5. Daarbenewens sal daar waarskynlik wel 'n nuwe bleu Tooth stack inzitten. Beter WPA2 ondersteuning by WiFi. En waarskynlik sal die aantal live services standaard aanwesig groter zijn.En ek dink. Net framework 3.5 compact standaard versprei word.
Met citaat reageren
Lid sedert: 10 February 2002
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
9 November 2008
Quote:
Originally Posted by JeeWeetje Bekijk bericht
Ek dink dat WM 6.5 die los Mobile Office vir Office 2007 lêer tipes sal bevat,
Doen WM6.1 al
Quote:
'n blaaier gebasseer op die engine van IE5.
Nope, dit sal waarskynlik IE6 sy
Quote:
Daarbenewens sal daar waarskynlik wel 'n nuwe bleu Tooth stack inzitten. Beter WPA2 ondersteuning by WiFi. En waarskynlik sal die aantal live services standaard aanwesig groter zijn.En ek dink. Net framework 3.5 compact standaard versprei word.
Daar win jy die harte van die consument nie mee. Hulle moet regtig beter wil hulle hul posisie vashou.

Jaap
modernnomads.info, Die plek vir besigheids mobiele PocketPC gebruikers en hulle administrateurs.
Wiki Master Nederlandse Windows Mobile Wiki.
Met citaat reageren
Hoofredakteur
9 November 2008
Heh, die laaste opmerking vind ek mooi.

Beide JeeWeetje as Jaap het soos: JW vir prosumers en techneuten, en Jaap slaan die spyker op die kop vir wat betref verbruikers.

/ me herinner hom eindelose WM vs. iPhone-besprekings.
Met citaat reageren
Lid sedert: 22 December 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
9 November 2008
Quote:
Originally Posted by JvanEkris Bekijk bericht
Daar win jy die harte van die consument nie mee. Hulle moet regtig beter wil hulle hul posisie vashou.
En nie net op die toestel, die desktop sinchronisasie moet baie beter word. Windows Mobile Device Center lyk sleg te wees, active sync probleme is die forum ook vol mee. Tot goeie van ramp het jy Outlook nodig om jou Pim inligting te kan sinchroniseer, aangesien hierdie teenwoordigheid lank nie altyd meer standaard word versprei is dit 'n behoorlik probleem. Nog afgesien van die gewone consument wat eenvoudig net sy Outlook Express contacts wil gebruik. In kort die volledige ervaring insluitend desktop integrasie moet behoorlik verbeter word wil hulle op dat gebied ooit die kompetisie met die iPhone aangaan.
[HTC HD2 & HTC Hero & iPhone 3G] --->Pocket Info Reëls--->[Celio Redfly & EEE 1000H & PB DOT / M]
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
9 November 2008
Quote:
Originally Posted by Gazpacho Bekijk bericht
/ me herinner hom eindelose WM vs. iPhone-besprekings.
Dit gaan my nie om dat dit die iPhone-kant op moet. In teen deel: ek dink dat die today screen baie belangrik is. Ek het nou 'n Touch Pro as hoofsaaklik toestel en ek mis regtig die oorsig oor my taken. Na 'n paar weke iPhone was ek bly dat ek hom opgespoor kon stuur (voordeel van' n uitleen program).

Self dink ek dat die iPhone nie regtig rewolusionêr is. Eerlike gesê het HP al iets op die Jornada's werk, in 2000. Sien daar nie so gelikt uit, maar conceptueel wel identies. Toe het ek daar ook al 'n gruwelike hekel aan overigens. Ons kan tegnies beter.

Aan die ander kant sien ek dat as mens vanuit Microsoft nie vinnig optree, HTC en Samsung wat wel doen, waardeur jy jou uniformiteit van jou platform heeltemal kwyt is. Pret vir die diversiteit, maar knudde vir ontwikkelaars (Touch flow plugins bestaan nie, en wat Omnia kan dit ook nie, en as hulle al bestaan sal seker anders in mekaar sit). En op lang termyn sloopt dat die toegevoegde waarde van 'n OS vir die consument / business.

Microsoft kan ook beter in baie opsigte. Kyk ek na die Zune interface, dan sien dat daar gelikt uit en dit werk regtig soepel (sit ook in Media Center en Xbox glo ek). Daar sou ek self baie graag hierheen wil, voor opgestel dat die oorsig van die huidige GUI bly.

Self glo ek meer in beter integrasie en intelligensie. Kyk ek na die gemiddelde motor-navigasiestelsel en die huidige HTC screens, dan sit daar klein dingetjes in, soos ander funksioneer gedrag tydens bel, navigeer en rus. hulpmiddels soos Xobni doen dit vir Outlook en is 'n baie groot hit. Tooling as Xobni sien frekwensies van kommunikasie en lei daar uit af dat sekere dinge slimmer is as voor keuse (byvoorbeeld omdat 95% van jou kommunikasie maar na 10 spesifieke adresse gaan). Daardeur word jy GUI slimmer en scheelt hy werk. As 'n mens daar eens iets mee gedoen het ek meer tyd oor vir my omgewing. Maar dit sal die weergawe van 2100 wel word

Jaap
modernnomads.info, Die plek vir besigheids mobiele PocketPC gebruikers en hulle administrateurs.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
9 November 2008
Quote:
Originally Posted by montfort Bekijk bericht
En nie net op die toestel, die desktop sinchronisasie moet baie beter word. Windows Mobile Device Center lyk sleg te wees, active sync probleme is die forum ook vol mee.
Daar skyn weer 'n Device Connection geval aan te kom in Windows 7. Ben beniewd. Aan die een kant sien 'n sterk neerwaartse trend met elke weergawe. Andersyds is ek stadig oortuig dat dit nie slegter kan en elke nuwe weergawe per definisie 'n verbetering is. Maar ek laat my verrassen.
Quote:
Originally Posted by montfort Bekijk bericht
Tot goeie van ramp het jy Outlook nodig om jou Pim inligting te kan sinchroniseer, aangesien hierdie teenwoordigheid lank nie altyd meer standaard word versprei is dit 'n behoorlik probleem.
Tja,

Uit die statistieke wat hieraan ten grondslag lê, blyk dat baie mense Outlook al gewoon het. Wat die waarheid hier is weet ek nie.

Jaap
Met citaat reageren
Lid sedert: 10 April 2006
amido is op de goede weg
Net begin
9 November 2008
Almal leuk en aardig hierdie updates of nuwe weergawes maar voorlopig kan ek my front camera nopg steeds nie gebruik om te video klets via MSN! Daar is selfs geen programmatje wat dit doen! Is dit nou so ingewikkeld om te bou?
Met citaat reageren
Hoofredakteur
9 November 2008
Quote:
Originally Posted by JvanEkris Bekijk bericht
Dit gaan my nie om dat dit die iPhone-kant op moet.

Jaap
Dit het ek ook nie. Ek het die draad net erg So op die techneut wat iets wil en die end-user wat iets wil: presies die spil van al die eindelose WM-tweakers vs. iPhone-noobies drade wat daar gewoed het.
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelyke drade

Discussion Skrywer Forum Kommentaar Laaste boodskap
Tyding: Windows Mobile 6.5 genoem deur LG CEO? R. Knops Windows Mobile 20 7 November 2008 19:47
LG en Samsung mark leiers by Windows Mobile Standard Leanr Ander mobiele toestel 10 31 January 2008 16:11
Microsoft's Steve Ballmer vind Google Android slegs 'n persberig' ktsang Artikels en video 5 12 December 2007 22:30
LG Ming waarskynlik met Windows Mobile Gonny LG 5 22 July 2007 19:51
Steve Ballmer gaan in op gerugte selfoon variant van die Zune Alex400 Microsoft Zune 2 17 November 2006 14:02

Labels
auto, Bluetooth, camera, ervaring, google, HTC, internet, iPhone, live, pos, office, omnia, Outlook, Pim, probleme, Samsung, Sinkroniseer, toestel, touch pro, touch flow, update, WiFi, windows 7, windows mobile, wm 6.5

Daar is 1 aktiewe gebruikers wat huidiglik hierdie draad bekyk (0 lede en 1 Gaste)

Thread Tools
Vertoning

Reëls vir boodskappe
Jy mag geen nuwe drade begin
Jy mag nie reageer op boodskappe
Jy mag geen post attachments
Jy mag nie jou boodskappe wysig

vB code is Aan
Smilies sy Aan
[IMG]-kode is Aan
HTML-kode is Uit
Trackbacks are Aan