Omdat hierdie in nederland volgens HP Nederland op z'n vroegste half September verkrygbaar sal wees het ek hierdie via eBay aangeschaft en hom sedert ruim 'n week in gebruik.
Het die duurder uitvoering aangeschaft met 120 Gb Harde skyf, 1.6 GHz-verwerker, 2Gb Ram en 6 cellige battery.
Heb 760, = $ betaal + 85 $ stuur en behandelingskosten. Totaal 846, = $
Omgerekend sowat 547, = euro. Ongelukkig kom hier nog 115, = euro import en btw heffing by. Totaal dus 662, = Euro.
Geen peanuts voor 'n minilap maar ooohhhh wat issie mooi.
Die keyboard is regtig full size en die skerm is superscherp.
Die uitneembare 6-cels battery steek na onder uit en gee dus 'n klein helling aan die keyboard wat ikzelf baie prettig in die gebruik vind. Die gewig is nie gering, maar dit is vir my geen nadeel. Die mini is goed met 1 hand op te pak en te skuif. Die afmetings vind ek perfek, past prima in die dashboardkastje van die motor, neem nie die hele tafel in beslag tydens vergaderings en is ook op die boot geen sta-in-die-pad.
Die letters is klein, baie klein, maar dit is met wat instellingswijzigingen aan te pas.
Nadeel: Daar sit Vista op ..............
Nou sal jy dalk sê dat dit 'n voordeel is, maar ek vind Vista die grootste nadeel van die mininote.
Nou het ek nog geen ervaring met Vista omdat ek die gratis upgrade van my lessenaar destyds plaasgevind het gelaat deur alle negatiewe boodskappe oor compatibilliteitsproblemen ens En die ervarings wat ek nou op my mini gehad het het my al binne 2 dae doen besluite Vista Verwyder te slopen en XP-Pro daarop te sit.
Die program is na my mening veel te swaar vir die Via verwerker waardeur alles nogal traag word. 'N webbladsy oopmaak vra 100% processorcapaciteit! 'N aanlyn game speel (backgammon) lewer by elke beurt 2 a 3 sekondes vertraging op.
Even vinnig 'n bestandje opsoek en oopmaak is daar nie by en' n filmpje speel is 'n drama.
As jy Vista 'n fyn program vind en dat slome geen beswaar vind laat dit dan veral sit want omskakel na XP is best' n klus. Op die site van HP sy intussen alle drivers vir die mininote teenwoordig want ek is nie die enigste een wat Vista n ramp vind. Downgrade na XP-Pro is overigens gratis as jy nog 'n xp-pro installatieschijf (kopie) het lê installeer jy wat met die al gebruik XP productkey en meld jy dan telefonisch aan en gee die Vista productkey deur. jy kry dan 'n activeringscode vir jou XP-pro.
Met XP-Pro geïnstalleer is die mininote 'n kranksinnig Roeland wat alles aankan wat jy' m voorschoteld.
Op xp-pro het ek wel mozilla geïnstalleer en VLC MediaPlayer vir die gebruik.