Omdat hierdie in nederland volgens HP Nederland op z'n Staatsmuseum half September beskikbaar sal wees het ek hierdie via eBay geskep schaft en hom sedert sowat 'n week in gebruik.
Het die duur swaarder uitvoering geskep schaft met 120 GB Hardeskyf, 1.6 ghz processor, 2Gb Ram en 6 cellige battery.
Het 760, = $ betaal + 85 $ verstuuradres en behandelingskosten. Totaal van 846, = $
Omgerekend sowat 547, = euro. Ongelukkig kom hier nog 115, = euro invoer en BTW offergawe by. Totaal dus 662, = Euro.
Geen peanut vir 'n minilap maar ooohhhh wat issie mooi.
Die keyboard is regtig full size en die skerm is super skerp.
Die uitnemende 6-cels battery steek na onder uit en gee dus 'n klein helling aan die keyboard wat ekself baie prettig in die gebruik vind. Die gewig is nie gering maar dit is vir my geen nadeel. Die mini is goed met 1 hand op te pak en te skuif. Die afmetings vind ek perfek, past prima in die dashboard kastje van die motor, neem nie die hele tafel in beslag tydens vergaderings en is ook op die boot nie staan-in-die-pad.
Die letters is klein, baie klein, maar dit is met wat instelling veranderinge aan te pas.
Nadeel: Daar is Vista op ..............
Nou sal jy dalk sê dat dit 'n voordeel is, maar ek vind Vista die grootste nadeel van die mini note.
Nou het ek nog geen ervaring met Vista omdat ek die gratis upgrade van my desktop destyds agter plaasgevind het gelaat deur al die negatiewe berigte oor compatibilliteitsproblemen ens En die ervarings wat ek nou op my mini het het my al binne 2 dae laat besluit Vista Bygevoeg te sloop en XP-Pro daarop te sit.
Die program is na my mening veel te swaar vir die Via verwerker waardeur alles nogal traag word. 'N webblad oopmaak vra 100% verwerker kapasiteit! 'N online game speel (backgammon) lewer by elke beurt 2 a 3 sekondes vantevore op.
Even vinnig 'n bestandje opsoek en oopmaak is daar nie by en' n filmpje speel is 'n drama.
As jy Vista 'n fyn program vind en dat slome geen beswaar vind laat dit dan veral sit want kies XP is best n klus. Op die site van HP sy nuwe alle drivers vir die mini note aanwesig want ek is nie die enigste een wat Vista 'n ramp vind. Down grade na XP-Pro is overigens gratis as jy nog 'n xp-pro installasie skyf (kopie) het lê installeer jy dit met die al gebruik XP productkey en teken jy dan telefoon aan en gee die Vista productkey deur. jy kry dan 'n Run hieronder vir jou XP-pro.
Met XP-Pro geïnstalleer is die mini note 'n razende Roeland wat alles aankan wat jy' m voorschoteld.
Op xp-pro het ek wel Mozilla geinstalleer en VLC mediaplayer vir die gebruik gemak.