Die UMPC van Asus die R2H

Dit is 'n bespreking oor Die UMPC van Asus die R2H in Asus forum, deel van die Netbooks, tablette, Mini rekenaars kategorie, Gee niks hoor Niles. Intussen het ek 'n R2H gekoop en ek is daar dik tevrede oor! Ek het hom ...

Ads by Google (verdwyn na Registrasie)
Reageren

LinkBack Thread Tools Vertoning
Lid sedert: 8 October 2004
Rudi Hendrix is zeker op de goede weg
Skryf lekker mee
19 April 2007
Gee niks hoor Niles. Intussen het ek 'n R2H gekoop en ek is daar dik tevrede oor!
Ek het hom in die motor ingebou (wel so, dat ek hom daar ook weer so uit kan pak). Navigeer en musiek speel gelyktydig is geen probleem! Via my MDA Pro kan ek ook nog die internet. Alles is moontlik eintlik!

Ek het daar 512MB by laat sit. Op hom volgens my ook goed genoeg. Waarom sou Asus het gevra, dat jy 512MB max by kan sit? Ek hoor naamlik wel meer verhale van mense wat daar 1GB by gesit het sonder probleme.
Met citaat reageren
Lid sedert: 22 December 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
19 April 2007
Miskien is dit julle al bekend, maar as jy tussen 26 Oktober 2006 en 15 Maart 2007 jy R2H gekoop het, kwalifiseer jy vir 'n Vista upgrade. Het my Vista Business uitgawe intussen al binne.

Vir meer info: Windows Vista Upgrade Program
[HTC HD2 & HTC Hero & iPhone 3G] --->Pocket Info Reëls--->[Celio Redfly & EEE 1000H & PB DOT / M]
Met citaat reageren
Lid sedert: 24 January 2005
Niles is op de goede weg
Is al aardig op pad
24 April 2007
Ek het my R2H gekoop op die dag dat hulle uitkom en dus net die boot gemis. Ek sit daar aan te dink om na Vista te verhuis, maar ek is nie seker of dit my die € 90 werd is (as ek êrens 'n USB DVD ROM station kan leen). Dis baie beter om te werk volgens hulle wat probeer het.
Met citaat reageren
Lid sedert: 4 May 2007
MPWpeter is op de goede weg
Net begin
4 May 2007
Hallo Forum Mers!
Ek wil 'n UMPC voor op wereldreis koop. Die R2H lijkt me op die eerste gesig van die mees geskikte, met die Medion UMPC soos goeie tweede.

Die rare is dat die R2H opeens in aanlyn shops oral uitverkocht lyk en die Medion nog nie leverbaar is. Sit daar 'n opvolger van die Asus aan te kom ofzo?

Die R2H ook in offline winkels te koop? Ek het tot nou toe nog geen winkel kan vind ...
Met citaat reageren
Skryf lekker mee
4 May 2007
Na my ervaring is die R2H seker 'n goeie opsie!

Hulle is onder andere ook by MyComm te koop.
By beat-it.nl na wat deur klik lyk dit daar op dat hulle daar nog 'n op voorraad het.

Indien jy nog 'n te pak kry en van die opvouwbare keyboard dat daar by sit af wil: ek hou my aanbeveel!

Of daar 'n opvolger is? Ek weet nie wat die status daar van is nie, maar dit het ek 'n rukkie gelede word nie:
new rugged UMPC from ASUS has GPS - Navi Gadgets
Met citaat reageren
Net begin
4 May 2007
Quote:
Originally Posted by Rudi Hendrix Bekijk bericht
Indien jy nog 'n te pak kry en van die opvouwbare keyboard dat daar by sit af wil: ek hou my aanbeveel!
Dat sleutelbord is nou net 1 van die pre's vir die ASUS
Met citaat reageren
Skryf lekker mee
4 May 2007
Ek weet dat die keyboardjes heeeeel prettig wees. Net wat van my het 'n geveg met' n blikje drink verloor.

Nou wou ek 'n nuwe koop, maar hulle is nêrens te kry. Targus gepos: hulle word nie meer vervaardig ...

So as iemand daar nog vanaf moet ...
Met citaat reageren
Net begin
4 May 2007
@ Rudi
Leuk BTW dat hulle by beat-it daar nog 1 het, hulle vra daar net wel € 200, - meer vir dan êrens anders :-(
Met citaat reageren
Skryf lekker mee
4 May 2007
Hoezo 200 euro meer? Hang daar 'n bietjie vanaf waar jy gekyk het en waar jy na gekyk het.
Dit is die weergawe met 60 GB HDD en Bluetooth en webcam. Baie variasies wat jy goedkoper kyk het geen bluetooth en webcam. Meestal is dit gekenmerk deur maar 40GB HDD. Op hom hoef natuurlik nie veel uit te maak, maar vir my was Bluetooth 'n absolute must!

€ 892, - insluitend BTW is wel aardig aan die hoë kant ja ...

Ek het geen aandele in Beat-it of so, maar dit was maar 'n tip
Met citaat reageren
Lid sedert: 24 January 2005
Niles is op de goede weg
Is al aardig op pad
4 May 2007
Daar kom seker 'n opvolger vir die R2H maar wat is nog wel' n rukkie in ontwikkeling. Die T83 kom nog hierdie jaar in die herfs uit.

ASUS 'T83 UMPC does the QWERTY swivel - Engadget

Dit is jammer genoeg nie deel van die McCaslin platform van intel maar maak gebruik van die VIA platform. Dit sal die spoed geen goed doen net soos die 512MB geheue. Wel sal dit baie betaalbaarder is dan die Q1 Ultra. Die rede dat dit egter nie die opvolger is van my R2H is dat dit slegs 'n resolusie het van 800x480. As dit 'n 1024x600 het was ek daar oor na gaan dink.
Met citaat reageren
Lid sedert: 27 March 2007
SyNc^ is op de goede weg
Net begin
6 May 2007
@ Montfort: Werk Windows Vista beter op die TabletPC of sê jy van laat Windows XP tablette daar nog maar op sit. En werk al die programme dan ook of moet jy daarvoor op spesiale drivers wag. Soos GPS / Bluetooth ens.

As dit beter hardloop dan bestel ek hom ook.

Alvast bedankt.
SyNc ^
Met citaat reageren
Lid sedert: 22 December 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
6 May 2007
Quote:
Originally Posted by SyNc^ Bekijk bericht
@ Montfort: Werk Windows Vista beter op die TabletPC of sê jy van laat Windows XP tablette daar nog maar op sit. En werk al die programme dan ook of moet jy daarvoor op spesiale drivers wag. Soos GPS / Bluetooth ens.

As dit beter hardloop dan bestel ek hom ook.

Alvast bedankt.
SyNc ^
Het Vista daar nog nie opgestel, wag dit nog 'n rukkie af, Vista sal nog wel wat updates kan gebruik verwag ek
Oor 'n maand of so verwag ek jou meer te vertel oor my ervarings daarmee. Na wat ek gelees het sou die goed moet werk, met name handschriftherkenning sou beter wees. Dit vind ek op die oomblik nogal saam werk. Vista drivers van Asus is daar intussen wel beskikbaar.
Het wel die geheue vergroot, het daar 1 GB gebruik in plek van die 256Mb wat daar ekstra in sit, nou loop hy al 'n bietjie beter.
[HTC HD2 & HTC Hero & iPhone 3G] --->Pocket Info Reëls--->[Celio Redfly & EEE 1000H & PB DOT / M]
Met citaat reageren
Lid sedert: 27 March 2007
SyNc^ is op de goede weg
Net begin
6 May 2007
@ Montfort, Ek het daar nou 768MB insette en draai wel aardig so. Ek dink dat ek dan alvast die cdrom van Windows Vista gaan bestel. En even nog wagtend van alle ervarings hierzo.

SyNc ^
Met citaat reageren
Net begin
7 May 2007
@ Rudi
Ek bedoelde dit nie om te mopperen op jou hoor! :-)
Daar is net soveel prys verskil in die apparaatjes. As jy even nie oplet is jy wat euro's te veel verloor. Seker as jy ook nog dink dat dikwels die accessoies daar ook nie by sit!

PDAshop.nl doen dit die mees uitgebrei op die site: Alle accessoieres wat daar by sit en staan netjies vervat. Het die afgelope dae heel wat afgemaild en gebel, omdat ie daar nie op voorraad is. En werklik oral kry jy daar wat anders by ...

Ek het 'm net aangestel by funprice.nl , Omdat wat per pos bevestig dieselfde accessoires te lewer. Ongelukkig wel weer 2 tientjes duurder ...
Met citaat reageren
Skryf lekker mee
7 May 2007
Jy het in ieder geval dan wel die weergawe met blue Tooth.

Ek was ook nie geïrriteerd, maar dit is presies waar ek jou ook al voor wou waarsku waar jy self ook al op let. Sommige sake bly so vaag moontlik, sodat jy daar eers laat agter kom dat dit nie die uitvoering is waar u voor het.

Geniet die apparaat in ieder geval!

Indien jy ooit oorweeg om die ding in die kar in te bou: ek kan dit van harte aanbeveling!
Ek het hier wat fotootjes staan:
Fotoalbum, Best Online! Jou Digitale Foto's in 'n Online Fotoalbum by my Album! (Die kabel sit nou wel mooier af werk)
Met citaat reageren
Reageren

Labels
accu, asus, auto, camera, Connector, DELL, free, GPS, gratis, hang, internet, pos, mp3, navigasie, nuwe, PDA, Samsung, skerm, Snap, software, Sony, te koop, top, vista, website, Wys, WiFi

Daar is 1 aktiewe gebruikers wat huidiglik hierdie draad bekyk (0 lede en 1 Gaste)

Thread Tools
Vertoning

Reëls vir boodskappe
Jy mag geen nuwe drade begin
Jy mag nie reageer op boodskappe
Jy mag geen post attachments
Jy mag nie jou boodskappe wysig

vB code is Aan
Smilies sy Aan
[IMG]-kode is Aan
HTML-kode is Uit
Trackbacks are Aan